کد خبر: 894223
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
استاندار البرزتاکید کرد
استاندار البرز گفت: در نظر داریم شرایطی به وجود آید که روزهای پنج‌شنبه در استان البرز تعطیل اعلام شود که این مهم با نظر مساعد رئیس سازمان حفاظت از محیط ‌زیست همراه بوده است.

محمدعلی نجفی در نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: استان البرز بسیار فعال و پویا ارزیابی می‌شود.

وی افزود: گروهی سعی دارند با شعار ناامیدی شهروندان را به سمت‌وسوی یأس ببرند اما با توجه به عملکرد ادارات شاهد خواهیم بود که این نگرش اشتباه است.

استاندار البرز بابیان اینکه استان البرز به‌حق در بحث علم و فناوری مدعی است، بیان کرد: در شرکت‌هایی که بازدید به‌عمل‌آمده، شناخت کافی و کامل وجود دارد و این مهم بیانگر اهمیت وجود شرکت‌ها و همچنین تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه است.

نجفی توضیح داد: مشکل شعاع 120 کیلومتری در بخش است تا شرایطی پیش آید این مشکل رفع شود و دولت باید در این زمینه اقدامات کافی را داشته باشد.

وی یادآور شد: تعطیلی روز پنج‌شنبه‌ها در استان البرز مطالبه مردمی است که عدم تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در آلودگی هوا نیز تأثیر بسیار داشته است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: رئیس سازمان محیط ‌زیست با این مهم موافق هستند و در نظر دارند شهر کرج و استان البرز از این اتفاق برخوردار شوند.

نجفی تأکید کرد: شایستگی پایلوت شدن در بخش‌های مختلف راداریم و بخش‌هایی که تشخیص داده‌شده است توسط مسئولان کشوری، پایلوت اعلام خواهند شد.

وی بابیان اینکه قاچاق کالا از 25 میلیارد دلار به حدود 10 میلیارد دلار کاهش پیداکرده است، گفت: جلوگیری از ورود کالا در میزان عملکرد شرکت‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

استاندار البرز اظهار کرد: اختیارات بانک‌ها در استان‌ها بسیار محدود است و لازم است اختیارات مدیریت بانک‌های استان البرز متناسب با استان تهران حیطه وظایف مدیران بانک در استان البرز افزایش پیدا کند.

نجفی یادآور شد: واحدهای تولیدی نیازمند تجهیز امکانات و نوسازی هستند که با کمک و همکاری بانک مرکزی به انجام خواهد رسید از همین رو انتظار داریم دولت نگاه ویژه به این موضوع نیز داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار