کد خبر: 887984
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
اوضاع اين روزهاي بازار دلار و سكه انسان را ياد نوسان‌هاي ابتداي دهه 90 مي‌اندازد و عبور بهاي سكه از یک‌میلیون و 400 هزارتومان و بهاي دلار از 4هزار و 190 تومان در دولتي كه خود منتقد افزايش قيمت در بازار ارز و سكه بود كمي بعيد بود، گويي اين انتقادها، انتقادهاي انتخاباتي بود و كاري با فضاي واقعي و ميداني اقتصاد ندارد. 
به گزارش «جوان» در معاملات روزگذشته بازار تهران سكه طرح جديد با 12هزار تومان افزايش يك ميليون و 412هزار تومان و دلار با رشد پنج توماني 4هزار و 194 تومان فروخته شد. اين در حالي است كه رشد روزافزون بازار سكه و دلار (هم دلار دولتي و هم بازار آزاد) در شرايطي انجام مي‌گيرد كه دولت‌های يازدهم و دوازدهم خيلي به افزايش قيمت‌ها در اين بازارها اعتقادي نداشتند و در مبارزات انتخاباتي منتقد نوسان‌هاي اين بازارها در سال‌هاي 90 و اوج تحريم‌ها بودند. 
روز گذشته در بازار تهران قيمت انواع سكه و ارز رشد داشت؛ سكه طرح جديد 12هزار تومان، طرح قديم و نيم‌سكه 6هزار تومان، ربع‌سكه و سكه‌گرمي 2هزار تومان و هر گرم طلاي 18عيار هزار و 39 تومان افزايش يافت. قيمت اونس در بازار جهاني طلا با سه دلار و 15 سنت افزايش به هزار و 286 دلار و 39 سنت رسيد، در بازار ارز نیز ‌دلار پنج تومان، يورو هشت تومان و درهم سه تومان رشد كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار