کد خبر: 883424
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
دو قاتل كه در جريان حادثه‌هاي جداگانه هر كدام مرتكب قتل سه نفر شده بودند صبح ديروز در زندان رجايي‌شهر كرج قصاص شدند.
دو قاتل كه در جريان حادثه‌هاي جداگانه هر كدام مرتكب قتل سه نفر شده بودند صبح ديروز در زندان رجايي‌شهر كرج قصاص شدند. يكي از متهمان عامل جنايت گلابدره‌ است كه سه عضو يك خانواده را براي رسيدن به نيت شيطاني‌اش به قتل رسانده بود. به گزارش خبرنگار ما، نخستين متهم كه سحرگاه ديروز با چوبه دار قصاص شد، عامل حادثه گلابدره تهران بود كه در جريان حادثه‌اي سه عضو يك خانواده را به قتل رساند. 

ساعت 12:30 روز دوشنبه 20 بهمن ماه سال 93 بود كه ساكنان كوچه سيفي منطقه گلابدره تجريش آتش‌سوزي ساختمان مسكوني را به مأموران پليس و آتش نشاني خبر دادند. لحظاتي پس از مهار آتش سوزي مأموران داخل آپارتمان مسكوني با جسد زن ميانسالي به نام حليمه و نوه شش‌ساله‌اش عليرضا روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها حكايت از اين داشت هر دو قبل از آتش‌سوزي با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده‌اند. مأموران همچنين در بررسي‌هاي بعدي وارد آپارتمان روبه‌رو شدند كه متعلق به پسر حليمه بود و آنجا با جسد مينا، مادر عليرضا كه با سيم شارژر موبايل به قتل رسيده بود روبه‌رو شدند. بررسي‌هاي بازپرس حسين‌پور و تيم جنايي نشان داد قاتل مرد آشنايي است كه ابتدا مينا را با سيم شارژر موبايل خفه كرده و بعد به سراغ حليمه و نوه‌اش در واحد روبه‌رو رفته و آنها را به قتل رسانده و در ادامه براي فريب مأموران خانه را به آتش كشيده است. كارآگاهان در محل حادثه به مرد 31 ساله به نام مهدي كه لباس نو به تن داشت مشكوك شدند.  در بررسي‌ها مشخص شد مهدي ‌ از دوستان شوهر مينا است. بنابراين مأموران وي را به عنوان مظنون حادثه بازداشت كردند. او در بازجويي‌هاي تخصصي به جنايتي هولناك اعتراف كرد. 

وي گفت: 10 سال است با شوهر مينا دوست هستم. قبلاً ما هر دو در يك محله زندگي مي‌كرديم تا اينكه آنها محل زندگي‌شان را به گلابدره آوردند. رفت و آمد ما ادامه داشت و دو هفته قبل هم همه آنها مهمان خانه ما بودند. چند روزي بود كه با دوستم كار داشتم تا اينكه روز حادثه تصميم گرفتم به خانه‌شان بروم.  آن روز دوستم در خانه نبود، اما از آنجايي كه خيلي صميمي بوديم مينا مرا به خانه‌شان تعارف كرد و من هم وارد آپارتمان آنها شدم. عليرضا به مدرسه رفته بود و مينا تنها بود كه شيطان مرا وسوسه كرد. مينا وقتي متوجه نيت شوم من شد خواست از خانه‌اش بيرون بروم، اما من تصميم ديگري داشتم تا اينكه با من درگير شد. مينا شروع به داد و فرياد كرد كه با يك دستم دهانش را گرفتم و با دست ديگرم سيم شارژر را  به گردنش انداختم و او را خفه كردم. 

وي ادامه داد: پس از اين به سرعت از خانه خارج شدم كه مادر شوهر مينا مرا ديد. وقتي از پسرش سؤال كرد به دروغ گفتم همسرم پيش مينا است و براي اينكه راحت باشند آنها را تنها گذاشتم. با اصرار او به خانه‌شان رفتم و براي اينكه سرنخي به جا نماند او را هم به قتل رساندم. وقتي از خانه او بيرون آمدم عليرضا را ديدم و در نهايت تصميم گرفتم او را هم به قتل برسانم و بعد هم خانه‌شان را به آتش كشيدم تا مأموران را فريب دهم. متهم پس از تحقيقات تكميلي در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به سه بار قصاص، هشت‌سال زندان، 74 ضربه شلاق و پرداخت ديه محكوم شد و سرانجام سحرگاه ديروز در زندان رجايي شهر كرج قصاص شد. 

قتل دو عضو يك خانواده پس از قتل دوست صميمي 

دومين متهم كه سحرگاه ديروز قصاص شد مرد جواني به نام فرهاد است كه سال 87 پس از قتل يكي از دوستانش در تهران به يكي از شهرهاي استان گيلان گريخت و آنجا مادر و پسر چهار‌ساله‌اي را كه از بستگان نزديكش بودند به قتل رساند.  دي ماه سال 87 بود كه مأموران پليس پايتخت از قتل پسر جواني در خانه‌اي حوالي شرق تهران با خبر و راهي محل شدند. بررسي‌ها در محل حادثه نشان داد لحظاتي قبل مقتول در درگيري با پسر جواني به نام فرهاد كه به تازگي از شمال به تهران آمده به قتل مي‌رسد.  يكي از شاهدان حادثه گفت: امشب يكي از دوستانم مهماني شبانه‌اي در خانه‌اش برگزار كرد. فرهاد هم كه اهل يكي از شهرهاي شمالي كشور است به تهران آمد و در اين مهماني شركت كرد.

او براي خوشگذراني و شادي قرص روانگردان مصرف كرد تا اينكه لحظاتي قبل با مقتول كه از مهمان‌ها بود مشاجره لفظي كرد. درگيري آنها بالا گرفت و شروع به كتك كاري كردند كه ناگهان او را هل داد و سر مقتول به ديوار برخورد كرد و از هوش رفت. فرهاد وقتي فهميد او فوت كرده است به سرعت از محل گريخت. در حالي كه تحقيقات براي دستگيري قاتل فراري ادامه داشت، مأموران دريافتند فرهاد چند روز بعد از حادثه در شهرستان رشت زن جواني را همراه پسر چهار‌ساله‌اش به قتل مي‌رساند.  تحقيقات نشان داد قاتل پس از فرار به خانه يكي از بستگانش مي‌رود و قصد دارد به زور از آنها پول بگيرد كه در درگيري آنها را به قتل مي‌رساند. در نهايت مأموران مدتي بعد متهم را بازداشت كردند. وي در بازجويي‌ها به سه قتل اعتراف كرد. متهم در حالي كه موفق شده بود رضايت اولياي دم پسر 4 ساله را بگيرد در نهايت با حكم قضات دادگاه شعبه 113 كيفري به دوبار قصاص محكوم ‌ و سحرگاه ديروز در زندان رجايي شهر با چوبه دار قصاص شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار