کد خبر: 869966
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان شاهرود گفت: در 24 ساعت گذشته 11 حادثه رانندگی در شرق استان سمنان روی داد که 2کشته و 28 مصدوم برجا گذاشت.
ناصر سلمانپور افزود : روز جمعه در کیلومتر 40 محور میامی به شاهرود یک دستگاه خودروی پژو پارس واژگون شد که یک تن در سر صحنه کشته و پنج تن نیز مصدوم شدند.
وی ادامه داد: مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند، اما برغم تلاش های کارکنان این بیمارستان یکی دیگر از سرنشینان خودروی مزبور هم در بیمارستان فوت کرد.
سلمانپور گفت: برخورد موتور سیکلت با یک دستگاه خودوری سواری در روستای رضوان شهرستان میامی یک مصدوم برجا گذاشت که با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 150 محور شاهرود به سبزوار واژگون شد که پنج مصدوم این حادثه توسط کارشناسان اورژانس در محل درمان شدند.
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت : یک دستگاه خودروی پژو 405 هم در کیلومتر 25 محور شاهرود به آزادشهر واژگون شد که که تنها مصدوم حادثه به صورت سرپایی در محل درمان گردید.
وی گفت: واژگونی سمند در سه راهی بیارجمند در محور شاهرود به سبزوار در ساعت 13 و 19 دقیقه جمعه چهار مصدوم برجا گذاشت .
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت:ساعت 15 نیز واژگونی پراید در کیلومتر 80 شاهرود به سبزوار پنج مصدوم برجا گذاشت .
سلمانپوربا بیان اینکه یک پسر بچه سه ساله در میان مصدومان این حادثه وجود داشت ، افزود: پس از انجام کارهای نخستین توسط کارشناسان پایگاه امداد جاده ای اورژانس ،مجروحان برای ادامه مداوا با بالگرد اورژانس 115 شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) این شهر انتقال داده شدند.
وی تاکید کرد: روز جمعه در شهر شاهرود هم پنج حادثه ترافیکی روی داد که 6 تن مصدوم شدند.
سلمانپور افزود: ساعت 12 و 19 دقیقه جمعه نیز یک جوان 22 ساله در روستای نردین شهرستان میامی دچار 50 درصد سوختگی شد که با بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) این شهر منتقل شد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود 40 نفر کارشناس دارد ودر 14 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر