کد خبر: 869926
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
زن حسود وقتي ديد دامادشان براي خواهرش كادوهاي گرانقيمت مي‌خرد، مزاحم تلفني اجير كرد تا زندگي خواهرش را خراب كند.
به گزارش خبرنگار ما، چندي پيش مرد جواني به اداره پليس رفت و از فرد ناشناسي به اتهام مزاحمت تلفني و تلگرامي شكايت كرد.
شاكي در توضيح ماجرا گفت: من و همسرم به تازگي ازدواج كرده‌ايم. ما زندگي خوبي داريم و يكديگر را دوست داريم، اما مدتي است مرد ناشناسي براي همسرم مزاحمت ايجاد مي‌كند. وي از طريق تلگرام و پيامك حرف‌ها و عكس‌هاي توهين‌آميز و زشتي براي همسرم مي‌فرستد.
ابتدا همسرم به تماس‌ها و پيامك‌هايش اعتنايي نكرد و از مرد ناشناس خواسته بود كه مزاحم او نشود، اما مرد مزاحم دست بردار نبود. همسرم حتي چند بار شماره او را بلاك كرده بود، اما او با شماره ديگري شروع به مزاحمت مي‌كرد. آنقدر مزاحمت‌هاي مرد مزاحم ادامه داشت كه همسرم موضوع مزاحمت‌هاي تلفني‌اش را با من در ميان گذاشت و خواست به او كمك كنم. پس از اين چندين بار به مرد مزاحم پيامك دادم و از او خواهش كردم مزاحم همسرم نشود، اما فايده‌اي نداشت. وي ادامه داد: من به همسرم اعتماد كامل دارم، اما مرد مزاحم اطلاعاتي از زندگي من و همسرم دارد كه مرا نسبت به همسرم مشكوك كرده به طوري كه زندگي شيرين ما را تلخ كرده است.  مرد مزاحم در آخرین پیامی که در تلگرام به همسرم فرستاده،  نوشته بود اگر با من ارتباط دوستانه برقرار نکنی شوهرت را به قتل می‌رسانم.
من دوست ندارم زندگي‌ام خراب شود به همين دليل به اداره پليس آمدم تا از مرد مزاحم شكايت كنم و راز اين مزاحمت‌ها روشن شود.
با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران براي رسيدگي در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
  
بازداشت مزاحم تلگرامي در قرار ساختگی
مأموران در نخستين گام از تحقيقات دريافتند مرد مزاحم از طريق شماره‌هاي مختلفي براي زن جوان ايجاد مزاحمت مي‌كند. مأموران در گام بعدي براي شناسايي متهم به شاكي آموزش دادند تا با مرد مزاحم در بيرون از خانه قرار ملاقات بگذارد. بدين ترتيب مأموران چند روز قبل متهم را كه مرد جواني به نام فرهاد بود در يك قرار صوري در يكي از پارك‌هاي شمالي تهران بازداشت كردند.  متهم در بازجويي‌ها جرم خود را انكار كرد، اما وقتي با مدارك و دلايل روبه‌رو شد، گفت كه از سوي زن جواني با گرفتن مبلغي اجير شده براي شاكي مزاحمت ايجاد كند.
وي گفت: مدتي قبل به مهماني يكي از بستگان دورمان رفتم. در آن مهماني با زن جواني به نام سوسن آشنا شدم. او شماره تلفن همراهي در اختيار من گذاشت و گفت متعلق به زن جواني به نام شيما است. سوسن در ادامه گفت شيما مدتي است براي همسرش مزاحمت ايجاد مي‌كند و از من خواست مزاحم او شوم. سوسن گفت با دوستانم شرط بندي كرده‌ايم هر كسي بتواند با شيما ارتباط دوستانه برقرار كند، دستمزد خوبي به او مي‌دهيم. ابتدا قبول نكردم، اما وقتي اصرار كرد و دستمزد خوبي براي اين كار به من پيشنهاد داد وسوسه شدم و شماره شيما را گرفتم و شروع به مزاحمت كردم. سوسن اطلاعات خانوادگي و شخصي شيما را در اختيار من مي‌گذاشت و من هم با اين اطلاعات او را تحت فشار قرار مي‌دادم تا با من ارتباط دوستانه برقرار كند تا اينكه دستگير شدم.
  
طراح مزاحمت‌هاي تلفني خواهر شاكي بود
پس از اعتراف متهم، مأموران در تحقيقات دريافتند سوسن طراح مزاحمت‌هاي تلفني كسي نيست جز خواهر شيما كه به خاطر حسادت، مرد جوان را اجير كرده تا مزاحم خواهرش شود.  سپس مأموران سوسن را به دستور بازپرس پرونده بازداشت كردند. وي در بازجويي‌هاي راز مزاحمت‌هاي سريالي خود را حسادت زنانه اعلام كرد.  متهم گفت: من از خواهرم بزرگترم و چند سال قبل ازدواج كردم. ابتدا زندگي خوبي داشتيم، اما مدتي است با شوهرم اختلاف دارم و به همين دليل چند بار درخواست جدايي داده‌ام. من زندگي‌ام رو به فروپاشي بود تا اينكه مدتي قبل شيما ازدواج كرد. او ازدواج موفقي داشت و شوهرش عاشقانه او را دوست دارد. شوهر شيما هميشه براي او كادوهاي گرانقيمت مي‌خرد و زندگي شيريني دارند. همين موضوع باعث حسادت من شد و تصميم گرفتم زندگي آنها را تلخ كنم.
تحقيقات درباره اين شكايت ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار