کد خبر: 866802
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
آیت‌الله نوری همدانی:
مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز مسئولان و انشاءالله دولتمردان ما معیشت و اشتغال را در اولویت خود قرار دهند، بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند تا به یاری خداوند متعال با وحدت و انسجام حول محور رهبری برای اسلام و انقلاب و ایران موفقیت به‌دست آوریم.
جوان آنلاين: آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار عده‌ای از طلاب و فضلای حوزه علمیه با اشاره به حساس‌بودن وضعیت کنونی جامعه اسلامی اظهار داشت: دشمن با تمام قوا به میدان آمده است و بنده به‌طور مکرر در این مدت این موضوع را تأکید کرده‌ام که هدف دشمن "اسلام" است و مخالفت با ایران برای این بوده که عنوان جمهوری اسلامی دارد.

وی بابیان اینکه بر همه ما لازم است که بی‌تفاوتی را کنار گذاشته و وارد عرصه شویم، ابراز کرد: حقیقتاً دستورات اسلام را به‌معنای واقعی پیاده کنیم و هنر امام(ره) این بود که انزوا اختیار نکرد و وارد میدان شد تا دستورات اسلام را به عرصه زندگی مردم بکشاند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: ما باید حقیقت دین را به دنیا معرفی کنیم و اخلاق اسلامی را بشناسانیم چراکه امروز دنیا تشنه اخلاق است و ما در این شرایط می‌بینیم بعضی افراد به‌راحتی دروغ و تهمت می‌زنند و آبروی افراد را می‌برند.

وی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه‌ داریم امربه‌معروف و نهی از منکر را طبق موازین شرعی و قانونی اجرا کنیم، گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح وسیع، امروز باید در مقابل منکراتی که در دنیا صورت می‌گیرد مانند کشتار مردم یمن، سوریه، افغانستان، میانمار، غزه و ظلمی که نسبت به مردم مظلوم بحرین و علمای آن انجام می‌شود حساس باشیم و انزجار خود را نسبت به عاملان این جنایات و اربابان‌شان که رأس همه این خباثت‌ها آمریکا و صهیونیست است اعلام کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: امروز دشمن به افراد و نهادهای تأثیرگذار مثل ولایت‌فقیه، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و نیروهای مسلح حمله می‌کند و سعی بر تخریب دارد که اگر اینان اثر نداشتند دشمن کاری نداشت.

وی پیشگامی حوزه‌های علمیه در انقلاب را مدنظر قرار داد و افزود: دشمنان زمانی که دیدند حوزه‌های علمیه و علما پیشگام انقلاب هستند و دانشگاه محل روشنگری شده دیگر نتوانستند تحمل کنند و زمانی که می‌بینند ولایت‌فقیه توانست این کشور را از ذلت در مقابل آنان مصون بدارد به آن حمله می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی عنوان کرد: دشمنان قدرت سپاه ما را دیده‌اند که با توکل به خدا خواب را از چشم دشمن گرفته است، آنان دیده‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت در این مملکت چه کرده و چگونه در دوران دفاع مقدس آنان را زمین‌گیر کرده و امروز در سوریه مثل شهید حججی سر می‌دهد اما نمی‌گذارد حریم اهل‌بیت(ع) محل جولان آنان شود.

وی امثال شهید حججی را تربیت‌یافتگان حوزه، دانشگاه، بسیج و مساجد دانست و گفت: باید مراقب باشیم ارزش‌های انقلاب آسیب نبینند و متأسفانه عده‌ای در داخل هم یا از جهل یا غفلت یا خدای ناخواسته عمداً هم‌نوا با دشمن شدند و به‌نوعی به این نهادها حمله می‌کنند که در این شرایط همه باید مراقب باشیم خوراک برای دشمن درست نشود.

مرجع تقلید شیعیان یادآور شد: نباید عملی انجام ندهیم که مطابق با جایگاه مسئولیت‌مان نباشد، چراکه این جایگاه‌ها امانت است و در حفظ آن مسئولیت داریم و همه در محدوده مسئولیت خودمان وظیفه‌ داریم به مردم خدمت کرده و در حفظ نظام تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: امروز مسئولان و انشاالله دولتمردان ما معیشت و اشتغال را در اولویت خود قرار دهند، بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند تا به یاری خداوند متعال با وحدت و انسجام حول محور رهبری برای  اسلام و انقلاب و ایران موفقیت به دست آوریم.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
0
بر اساس نظریه اقتصاد مقاومتی که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد مقاومتی بشماره IC 2016-043 70693 بتصویب کمیته داوران ودبیر علمی کنفرانس اقای پرفسور سید مهدی الوانی رسیده است، قرار است بستری فراهم گردد تا "تهدیدات ناشی از تحریم" به فرصت تبدیل گردد.دوستان فکر میکردنند با لبخند تهدیدات و تحریم ها از بین میرود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار