کد خبر: 866085
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
علی مرادی

رییس فدراسیون وزنه برداری با ابراز رضایت از شرایط ملی‌پوشان، گفت: امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان نسبت به دوره‌های قبل بهتر عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، علی مرادی در حاشیه تمرین تیم ملی وزنه‌برداری در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان، بیان کرد: گزارشی که از کادرفنی گرفتم نشان می‌دهد که در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوارم که به لطف خدا در مسابقات قهرمانی جهان بتوانیم نسبت به دوره‌های قبل بهتر عمل کنیم. امیدوارم که هر چه جلوتر می‌رویم و نزدیک مسابقات می‌شویم آمادگی وزنه‌برداران هم بالاتر برود.

وی درباره شرایط رستمی نیز گفت: رستمی طبق روال و تحت نظر فدراسیون تمریناتش را انجام می‌دهد. سعید علی‌حسینی هم با توجه به مشکلات تحصیلی که دارد مشغول رسیدگی به آن است و به اردو می‌آید و می‌رود اما در اردوی بعدی به صورت ثابت حضور دارد.

رییس فدراسیون وزنه برداری در مورد کناره‌گیری دو تیم ذوب‌آهن و ملی حفاری از لیگ برتر نیز گفت: شخصاً خودم تماس‌های مکرری با مسئولان این دو تیم داشتم و ظاهراً مشکلات داخلی دارند و تمایلی به تیمداری در لیگ برتر وزنه‌برداری ندارند. با این حال ناامید نیستیم که این دو باشگاه در لیگ برتر وزنه‌برداری حضور داشته باشند. ما حتی اینکه آنها می‌توانند در مسابقات بین‌المللی هم شرکت کنند به آنها ابلاغ کردیم اما تا این لحظه جواب منفی دادند.

مرادی در مورد اینکه برای اعزام وزنه‌برداران به مسابقات جهانی آمریکا اقدامات مربوط به اخذ ویزا را آغاز کرده است یا خیر؟ تصریح کرد: مقررات خاصی برای حضور در آمریکا وجود دارد و باید هر چه زودتر اقدام کنیم. اسامی کمتر از دو برابر ظرفیت اعزام را به کمیته برگزاری مسابقات می‌دهیم و هر چه سریعتر برای اخذ ویزا اقدام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: با توجه به اتفاقاتی که در حال رخ دادن است متوجه شدم که کمیته ملی المپیک حالت گوشت قربانی را دارد و شاید اصلاً در انتخابات شرکت نکنم و نظاره‌گر باشم. کمیته ملی المپیک ضعیف‌ترین دوران کاری خود را پشت سر می‌گذارد و نمی‌خواهم در زمان حضور ما هم این اتفاق تداوم داشته باشد. به هر حال کسانی که مسئولیت قبول می‌کنند باید تعهدی نسبت به تاریخ ایران داشته باشند از این رو با توجه به اتفاقاتی که می‌افتد شاید در انتخابات شرکت نکنم. وزنه‌برداری خودش کارهای زیادی دارد. رسیدگی به وزنه‌برداری بانوان، شهرستان‌ها و روستاها از اولویت‌های کاری من است و همین ‌که نام نیکی از وزنه‌برداری باقی بماند برای من کافی است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار