کد خبر: 865460
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز عنوان کرد:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریزدر مسائل فرهنگی همواره پیشرو بوده و در سال 95 افتخار کسب رتبه برتر استانی در حوزه فرهنگ را داشت که نتیجه فعالیت های برجسته فرهنگی در شهرداری تبریز است.
127 مرکز فرهنگی مختص شهرداری تبریز شامل 17 خانه ی سلامت ، 18 فرهنگسرا ، 34 کتابخانه ،7 پارک ،27 سالن چند منظوره ، 5 موزه و مراکز دیگر فرهنگی که با حضور 400 مربی در طول سال فعال است و 400 مربی در این مراکز فعالیت می کنند که این نشان از اهمیت مسائل فرهنگی در شهرداری تبریز است.

حجت الاسلام حمیدی هم چنین با اشاره به کسب رتبه های برتر در حوزه های عفاف و حجاب و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان را یکی از اهداف مهم شهرداری تبریز عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز افزود: در طول سال 95 2هزار و 180 برنامه در حوزه ی فرهنگ گردشگری ، هنری و تفریحی ارایه شد که 260 برنامه ویژه ی مناسبت های ملی ، مذهبی و انقلابی و نیز 512 یادواره ، جشن و جشنواره و هم چنین روان ساختن اتوبوس های شادی و سلامت ، 120 کلاس در حوزه ی مهارت های گوناگون و 468 کارگاه آموزشی ارائه شد.

وی ادامه داد: برنامه هایی در قالب 6 کمیته ویژه تبریز 2018 با اجرای بیش از 260 برنامه ی بین المللی در سایر کشورها و برای فرهنگ سازی و نیز 740 عنوان تور گردشگری در جهت اعتلای موضوع مهم تبریز 2018 بوده است.

وی در ادامه با تشکر از دست اندر کاران این برنامه اظهارکرد؛ همه ی فعالیت های فرهنگی شهرداری با همت و درایت و راهنمایی های مدبرانه ی شهردار محترم کلانشهر تبریز در حوزه های مختلف فرهنگی صورت و همه تلاش ما این است که یک میزبان شایسته برای 2018 باشیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر