کد خبر: 865409
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
كشف نيم‌تنه سرهاي بريده شده حكايت از اين دارد كه زن و مرد جوان ابتدا با شليك گلوله به قتل رسيده و سپس مثله شده و در نقاط مختلف شهر رها شده‌اند.
كشف نيم‌تنه سرهاي بريده شده حكايت از اين دارد كه زن و مرد جوان ابتدا با شليك گلوله به قتل رسيده و سپس مثله شده و در نقاط مختلف شهر رها شده‌اند. روز چهارشنبه كشف دو سر متعلق به زن و مردي جوان در خيابان شيخ بهايي تهران، پرونده‌اي تازه پيش روی تيم جنايي پايتخت گشود.
 
به گزارش خبرنگار ما‌، ساعت 8:30صبح روز چهارشنبه يازدهم مرداد‌ماه بود كه رهگذري در حال عبور از خيابان شيخ بهايي حوالي ساختمان‌هاي آ.‌اس.‌پ داخل زمين خاكي بزرگي پشت توري‌هاي فلزي متوجه سر مرد و زن جواني شد كه ميان زباله‌هاي نيمه سوخته رها شده بود. پس از اعلام اين خبر بلافاصله تيمي از مأموران كلانتري 125 يوسف‌آباد در محل حاضر شدند و لحظاتي بعد قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي و تشخيص هويت در محل كشف سر‌ها به تحقيق پرداختند. نخستين بررسي‌ها نشان داد دو سر جدا شده متعلق به زن و مرد جوان ناشناسي است كه در محل ديگري به قتل رسيده‌اند و عامل يا عاملان قتل، سرها را به اين مكان منتقل كرده و آتش زده‌اند‌.
 
در حالي كه بررسي‌ها حكايت از آن داشت كه سرهاي كشف شده نيمه‌شب قبل در تاريكي و خلوتي خيابان به اين مكان منتقل شده‌اند، مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي كشف بقاياي جسد دو مقتول آغاز كردند، اما هيچ عضوي از بدن دو مقتول كشف نكردند. همزمان با انتقال سر زن و مرد جوان به پزشكي قانوني معلوم شد، زن جوان با شليك دو گلوله به سر و مرد جوان با شليك يك گلوله به سر قبل از جدا شدن سرها به قتل رسيده‌اند.
 
مأموران در ادامه تلاش خود را براي كشف بقاياي جسد‌ها ادامه دادند تا اينكه دريافتند، عصر روز پنج‌شنبه 12‌مردادماه كارگران خدماتي شهرداري در يكي از مناطق تهران پاي انساني را داخل سطل زباله‌اي كشف كردند. در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، به تيم‌جنايي خبر دادند نيم‌تنه زنی در محل دفن زباله‌هاي كهريزك در جنوب تهران كشف شده‌است. از آنجايي كه احتمال مي‌رفت پا و نيم‌تنه كشف شده متعلق به يكي زن و مرد جوان است، قاضي منافي‌آذر دستور داد، بقاياي كشف شده براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن هويت آن به پزشكي قانوني منتقل شود.
تحقيقات براي ‌برملا كردن راز قتل زن و مرد جوان ناشناس ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار