کد خبر: 864243
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مربی اسبق تیم ملی بوکس ایران گفت: درباره بازگشتم به تیم ملی صحبتی با من نشده و هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

اکبر احدی در گفت و گو با ایسنا، درباره بازگشتش به ترکیب تیم ملی بوکس گفت: من هیچ خبری از این موضوع ندارم. هیچ صحبتی از سوی مسئولان فدراسیون بوکس با من در این باره نشده است وگرنه من علاقه‌مند هستم که به تیم ملی کمک کنم.

او با اشاره به علاقه‌اش جهت کار با مربی کوبایی خاطرنشان کرد: من علاقه بسیار زیادی جهت کار کردن با مربی کوبایی دارم. خیمنز مربی خوبی است و منم هم می‌خواهم با او کار کنم تا نقاط ضعف و قوت خود و خیمنز را ببینم.

احدی ضمن انتقاد از احتمال اعزام نکردن سجادکاظم زاده به مسابقات بوکس قهرمانی جهان آلمان افزود: فدراسیون اگر برای مسابقات قهرمانی جهانی و آسیایی هزینه نکند پس کی می‌خواهد هزینه کند؟ ما یک سهمیه جهانی کسب کرده‌ایم و مربی او هم گفته است. با هزینه شخصی در کنار او حاضر خواهد بود. پس یک مربی هم فدراسیون در کنار او اعزام کند تا در این رقابت‌های مهم حضور داشته باشد.

او افزود: حضور نماینده ایران در این مسابقات پیامدهای بسیار خوبی دارد. حضور کاظم زاده در این مسابقات باعث شناخته شدن بوکس ایران در جهان، تجربه اندوزی خود بوکسور و مربی‌ او می‌شود. فدراسیون می‌تواند با قرار دادن یک مربی درکنار این بوکسور او را به مسابقات جهانی اعزام کند در این صورت پیامدهای خوبی برای خود فدراسیون هم در پیش است.

مربی اسبق تیم ملی بوکس در مورد اینکه با اعزام خیمنز به همراه کاظم‌زاده چه مشکلاتی برای تیم ملی به وجود می‌آید، گفت: این بحث درست نیست که به این خاطر سهمیه خود در رقابت‌های جهانی را ندید بگیریم. فدراسیون می‌تواند آقای نهرودی را به همراه تیم ملی به آلمان اعزام کند تا مربی کوبایی هم بر سر تمرینات باشد. عدم اعزام این بوکسور به مسابقات قهرمانی جهان باعث به وجود آمدن بی‌انگیزگی در خود این ورزشکار و سایر ملی‌پوشان می‌شود. فدراسیون برای جلوگیری از انتقادات می‌خواهد این اعزام را لغو کند و این درصورتی که هیچ مهم نیست چون باید به تمرینات این ورزشکار ارزش قائل بود او با تمام توان تلاش کرده است.

احدی درباره مشکلات اعزام مربی کوبایی به مسابقات جهانی بخاطر دو ستاره بودن اظهار کرد: در مسابقات جهانی و آسیایی هر مربی که به همراه تیم اعزام می‌شود حتما باید سه ستاره باشد. حال مربی کوبایی دو ستاره است و نمی‌تواند دراین رقابت‌ها حضور داشته باشد. اما با این شرایط هم نباید این اعزام لغوشود چون می‌تونند یک مربی سه ستاره را به همراه این بوکسور عازم آلمان کنند.

وی در پایان گفت: ما تقریباً این مربی را با دستمزد ۲هزار دلار به خدمت گرفته‌ایم اما فکر می‌کنم مربی خوبی است. انشاءالله که بتواند نتایج خوبی را کسب کند اما یادمان باشد که هر چقدر پول بدهیم آش می‌خوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار