کد خبر: 854993
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
سردار آزمون

مربی اسبق تیم ملی فوتبال می‌گوید استفاده از بازیکنان جوان در تیم ملی با توجه به انگیزه، جسارت و بحث ریسک پذیری آنها می‌تواند به ایران کمک کند.

منصور ابراهیم زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم‌ ‌ملی برای دیدار هفته‌ آینده مقابل ازبکستان، اظهار کرد: تیم ما بازیکنان آماده و سر حالی دارد. در این مدت هم با بازی‌های فراوانی که انجام داده‌اند هم‌خوانی خوبی از بازی یکدیگر دارند. نکته مثبت تیم ما خط تهاجمی تیم‌ ‌ملی است که با بازیکنان جوان و با انگیزه برای تیم‌های دیگر خطرناک هستند.

او افزود: مسلما ما باید در خانه موفق باشیم. این روزها شرایط تیم‌ ‌ملی بسیار خوب است. استفاده از بازیکنان جوان هم با توجه به انگیزه، جسارت و بحث ریسک‌پذیری آنها می‌تواند کمک بسیاری به تیم‌ ‌ملی کند.

سرمربی سابق مس کرمان درباره انتخاب احمد نخعی به عنوان سرمربی جدید این تیم، خاطر نشان کرد: باشگاه مس تفکراتی را که از سال گذشته در جهت آب دیده شدن مربیان بومی‌اش داشته عملی کرد و نخعی که توانسته بود تیم مس "ب" را به لیگ دسته دو برساند به عنوان سرمربی انتخاب کند.  من برای این مربی آرزوی موفقیت می‌کنم.

ابراهیم زاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده در تیمی فعالیت می‌کند، گفت‌: فعلا تصمیم به استراحت دارم و احتمال دارد سال آینده در باشگاهی فعالیت نکنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار