کد خبر: 850168
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
آیت الله نوری همدانی:
قم - یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه باید همه در انتخابات شرکت کنیم، گفت: شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است و ما باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.
جوان آنلاين: آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر شنبه در دیدار جمعی از معاونان مرزبانان ناجا و مسئولان بازرسی سپاه پاسداران که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن انتخابات اظهار داشت: باید سعی کنیم همه در انتخابات شرکت کنیم. این یک حق و تکلیف است و ما باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد:‌ ما باید فردی را انتخاب کنیم که ولایت‌مدار باشد و این مسئله بسیار مهم است. فرد اصلح باید دشمن شناس خوبی باشد و با شجاعت در برابر دشمن ایستادگی کند. فردی که روحیه شجاعت و مبارزه قوی داشته باشد و خدمت به مردم را افتخار بداند.

این استاد برجسته حوزه در بخش دیگری از سخنان خود مسئله حکومت را یکی از مسائل مهم زندگی دانست و افزود: از همین رو شناخت حکومت عالی‌ترین شناخت‌ها است.

وی بیان داشت: خداوند هر پیامبری را که ارسال کرد در دستی کتاب هدایت و در دستی دیگر آلات ابزار و سلاح را قرار داد.

انقلاب نباید به دست نااهلان بیفتد

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی استکبار را به جهانیان شناساند و پرده از چهره استکبار برداشت. ما باید قدر این انقلاب را بدانیم و اجازه ندهیم به دست نااهلان بیفتد.

وی افزود:‌ امام زمان(عج) خود فرموده‌اند که غیبت من طولانی خواهد بود و در تمام کارها به کسی مراجعه کنید که با فرهنگ ما آشنا باشد. در واقع ما باید در زمان غیبت امام عصر به کسی مراجعه کنیم که در حد اعلای فقاهت باشد؛ عادل،‌ شجاع و مبارز باشد و بتواند جامعه اسلامی را مدیریت کند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: کسی نباید توقع داشته باشد که ما همچون عربستان رفتار کنیم. عربستان پول نفت را برای درست کردن داعش خرج می‌کند و این نشان می‌دهد فرهنگ ما متفاوت است.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرامرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
1
همه مردم تکلیف شان را برای ادامه انقلاب می دانند اما آیا مسئولین هم میدانند و اگر مسئولی خطا کرد پاسخگو هست و اگر هست پس این همه فساد اداری از مردم است یا از کم کاری مسئولین منظور امام از نا اهلا تنها غرب زده و شرق زده نیست کسانی هم که از مقام خود برای خود کیسه دوخته اند هم نا اهل هستند باید جلو اینها را گرفت تا فساد کم شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار