کد خبر: 848109
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم:
محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اگر با یک رأی به نظام سلطه کمک کرده و دست آن نظام را در نظام شیعه باز کنیم، آتش جهنم را برای خود خریده‌ایم.
حجت‌الاسلام سیدمهدی خضری در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین در قزوین با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: عبور از یک مانع تکلیف ادا نمی‌شود و در حق جهاد باید از همه موانع عبور کرد.

وی افزود: اگر با یک رأی به نظام سلطه کمک کرده و دست آن نظام را در نظام شیعه باز کنیم، آتش جهنم را برای خود خریده‌ایم.

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم با اشاره به این نکته که امروز برخی بی‌مزد و پول و بدون اینکه سرباز پنتاگون و یا سیا باشند، در فضای مجازی برای نظام سلطه کار می‌کنند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سال گذشته فرمودند که برای تربیت نسل جوان با مانع بزرگی به نام سلطه مواجه هستیم و تقلید از آن نظام کار غلطی است.

خضری یادآور شد: در این خصوص فقط به فاصله چند ماه از فرمایشات مقام معظم رهبری، سند2030 در کشور امضا شد که تحت آن، آموزش و پروش زیرنظر نظام سلطه می‌شود.

این محقق و پژوهشگر با بیان اینکه اوباما خودش اعتراف کرده بود که سازمان ملل، بازوی امنیت ملی آمریکاست، تشریح کرد: باید دنبال حق جهاد بوده و نگاه رفع تکلیفی به موضوعات نداشته باشیم و اگر کسی برای دفاع به سوریه نرفته است، در داخل کار مهم‌تری دارد و  باید آن را انجام دهد.

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم مطرح کرد: دشمن چهره به چهره و سنگر به سنگر کار کرده است و نباید از آن غافل بود چراکه باید همچون ائمه‌اطهار(ع) با اشرافی‌گری مبارزه کرد و در راه انقلاب اسلامی گام برداشت.

خضری تصریح کرد: هنگامی که رهبری، حقوق‌های نجومی را حمله به ارزش‌ها دانست، نباید عده‌ای موضع‌گیری کرده و بگویند چه اشکالی دارد یک مدیر 90 میلیون تومان حقوق بگیرد؛ شرف و عزت ما به سوار شدن ماشین 400 میلیونی نیست و ما امروز با احزاب و گروه‌های سیاسی جنگی نداریم بلکه جنگ اصلی با نظام سلطه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر