کد خبر: 843850
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
عضو هيئت رئيسه جبهه مردمي خبر داد
با همه كانديداهاي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب صحبت و مذاكره شده است و همه آنها در مجمع دوم حضوريافته و برنامه‌هاي خود را تشريح و تيم كاري خود را معرفي خواهند كرد.
با همه كانديداهاي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب صحبت و مذاكره شده است و همه آنها در مجمع دوم حضوريافته و برنامه‌هاي خود را تشريح و تيم كاري خود را معرفي خواهند كرد.
لطف‌الله فروزنده، عضو هيئت رئيسه شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با اشاره به برگزاري اولين جلسه شوراي مركزي اين جبهه درسال جديد، اظهار داشت: در اين جلسه مهم‌ترين بحث مربوط به برگزاري نشست دوم مجمع ملي جبهه در 17 فروردين ماه بود. در اين مجمع اساسنامه مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت و 10 نامزد مشخص‌شده، برنامه خود را ارائه خواهند كرد.
فروزنده ادامه داد: مجمع ملي از بين اين 10 نفر به پنج نفر رأي خواهد داد و سياست ها، فرايند وسازوكار تعيين كانديداي نهايي مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت. عضو هيئت رئيسه شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با اشاره به تحليل و بررسي اخبار روز و آرايش سياسي در آستانه انتخابات خاطرنشان كرد: اعضاي شورا به سراسر كشور سفر كرده و ديدگاه‌ها و نظرات شوراي مركزي جبهه مردمي را تشريح و تبيين خواهندكرد. وي با بيان اينكه در استان‌ها و شهرستان‌ها و درميان اقشار مختلف نشست‌هاي تبييني درحال برگزاري است، گفت: فضاي انسجام و وحدت خوبي در سراسر كشور شكل گرفته است. فروزنده در ادامه از ديدار شوراي مركزي جبهه مردمي با مراجع و علما خبر داد و گفت: شوراي مركزي جبهه پس از برگزاري مجمع دوم خدمت مراجع و علما در قم خواهند رسيد و گزارشي از فعاليت‌هاي جبهه ارائه و از ارشادات و رهنمودهاي ايشان استفاده خواهند كرد. عضو هيئت رئيسه شوراي مركزي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي همچنين از تعيين اعضاي هيئت نظارت خبر داد و افزود: اعضاي هيئت نظارت جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي مشخص شده‌اند و بدين ترتيب حجت‌الاسلام آشتياني به عنوان رئيس هيئت، آقاي حبيبي و سركارخانم نوبخت از اعضاي شورا به عنوان اعضاي اين هيئت انتخاب شدند و هادي ايماني نيز به عنوان حقوقدان عضو اين هيئت خواهد بود كه يكي ازوظايف آن نظارت بر انتخابات داخلي در مجمع ملي جبهه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار