کد خبر: 840295
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ازانعقاد قرارداد370 میلیارد ریالي برای ایجاد زیرساخت در زمینه تامین آب، برق و گاز در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار خبر داد. .

غلامرضا کاتب با بیان این که هشت ناحیه شهرک صنعتی در شهرستان گرمسار استان سمنان وجود دارد، گفت: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان گرمسار به دلیل فاصله 85 کیلومتری با تهران و ارتباطات بین الملی ریلی، از منطقه های ویژه اقتصادی قابل توسعه و نیازمند توجه بیشتر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه از 2 هزار واحد صنعتی و تولیدی استان سمنان، هزار واحد در شهرستان گرمسار مستقر است، افزود: وجود آزاد راه گرمسار- قم باعث وصل شدن 17 استان به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار شده که شرایط توسعه منطقه ویژه اقتصادی را فراهم کرده است.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متروی تهران- ورامین- پیشوا- گرمسار تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد و زیرساخت ارتباطی مهمی برای اتصال شهرستان گرمسار با استان تهران می‌شود.

کاتب با اشاره به برخی رویکردهای برنامه ششم توسعه برای توسعه صنعت و رونق اقتصادی کشور، افزود: در برنامه ششم‌ توسعه بانک مرکزی مکلف شده است در حوزه صنعت و معدن تسهیلات خود را به سقف 40 درصد برساند.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه برای سال 96 رشد توسعه هشت درصدی پیش بینی شده است، ادامه داد: از هشت درصد رشد و توسعه اقتصادی 5.2 رشد اقتصادی از طریق سرمایه گذاری و 2.8 از طریق بهره وری در سند توسعه ششم تبیین شده است

.نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه ششم توسعه بسیاری از موسسه‌های مالی و اعتباری کشور به موسسه‌های مالی و اعتباری جهانی ملحق می شوند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار