کد خبر: 826698
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
دو پسر جوان كه چهارماه قبل مردي را در بهارستان تهران به قتل رسانده و از محل گريخته بودند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 24 و 30 دقيقه 31 مردادماه امسال بود كه كاركنان بيمارستاني در جنوب تهران قتل پسر جواني را به پليس خبر دادند. لحظاتي بعد از اعلام اين خبر، بازپرس ويژه قتل تهران همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداخت. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول پسر26 ساله‌اي به نام ميلاد است كه هدف ضربات چاقوي دو پسر قرار گرفته و بعد از انتقال به بيمارستان فوت كرده است. يكي از دوستان مقتول گفت: لحظاتي قبل در خيابان بهارستان همراه مقتول و يكي از دوستانم داخل خودروي پژو 206 من نشسته بوديم كه چند پسر شرور كه به نظر مي‌آمد مست بودند به ما حمله كردند و يكي از آنها ميلاد را كه در صندلي جلو نشسته بود با ضربات چاقو هدف قرار داد و بعد همگي فرار كردند. پس از اين من با خودروام آنها را دنبال كردم كه در جريان تعقيب و گريز يكي از آنها را زير گرفتم و بعد هم دوستم را به بيمارستان منتقل كردم.

همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، تحقيقات براي شناسايي عاملان حادثه آغاز شد. مأموران همزمان با دستگيري چند نفر از اعضاي اين درگيري دريافتند پسري كه با خودروي 206 زير گرفته شده است در همان بيمارستان بستري است.

تحقيقات مأموران نشان داد عاملان اين حادثه دو پسر به نام‌هاي محمدرضا بساطي نيا و حميد خداديان هستند كه به مكان نامعلومي گريخته‌اند. همچنين مشخص شد عاملان قتل پس از حادثه چاقوي خوني را به يكي از اعضاي درگيري داده و از محل فرار كرده‌اند.  در بازجويي از شركت‌كنندگان در دعوا معلوم شد عاملان حادثه به اشتباه دست به قتل زده‌اند. يكي از آنها گفت: شب حادثه من و دوستانم مشروب خورده بوديم. از سوي ديگر ما با چند نفر اختلاف داشتيم و آن شب با ديدن خودروي 206 به اشتباه تصور كرديم سرنشينان خودروي 206 همان افرادي هستند كه با آنها اختلاف داريم. به همين دليل با آنها درگير شديم و اين اتفاق ناگوار رخ داد. پس از اين محمدرضا و حميد از محل گريختند، اما من دستگير شدم.

پس از اين مأموران تلاش زيادي براي پيدا كردن مخفيگاه دو متهم فراري آغاز كردند، اما موفق به دستگيري آنها نشدند. بنابراين با گذشت چهار ماه از حادثه مرگبار قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران دستور چاپ تصوير دو متهم فراري را صادر كرد و از شهروندان درخواست كرد در صورتي كه از مخفيگاه قاتلان فراري اطلاعاتي در دست دارند، موضوع را به مأموران پليس يا اداره دهم پليس آگاهي پايتخت خبر دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار