کد خبر: 823674
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
نماینده مردم کرج در مجلس:
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع کمبودها در حوزه درمان به‌ویژه کمبود تخت‌های بیمارستانی در استان البرز نیازمند کار و تلاش بیشتری است.

محمدجواد کولیوند اظهار داشت: استان البرز یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور از نظر دسترسی مردم به امکانات بهداشتی، درمانی و بیمارستانی است.

وی افزود: حتی در سفر وزیر بهداشت به استان، اعلام شد که امکانات البرز کمتر از استان‌های مرزی کشور بوده و باید برای رفع مشکلات و نیازهای شهروندان اقدامات فوری در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم کرج در خانه ملت تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی با مسؤولان وزارت بهداشت و جذب اعتبارات ملی و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های خیرین سلامت و بیمارستان‌ساز، توانستیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

کولیوند با اشاره به وعده رئیس جمهوری طی سفر به استان البرز مبنی بر رسیدن تعداد تخت‌های بیمارستانی این استان به 2 هزار و یک‌صد تخت پیش از پایان عمر دولت یازدهم گفت: به طور قطع اقداماتی که در این مدت انجام شده، قابل تقدیر و ارزشمند است.

وی بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که البرز به دلیل رشد بالای جمعیت و همچنین مهاجرپذیر بودن این استان، به امکانات بیشتری نیاز دارد و هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله طولانی داریم.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نمونه در شهرستان فردیس با داشتن جمعیت حدود 600 هزار نفر، حتی یک تخت بیمارستانی موجود نیست و مردم برای درمان باید به کرج و یا تهران مراجعه کنند.

کولیوند ادامه داد: امیدواریم مسؤولان دولت با اختصاص اعتبارات و بودجه‌های مورد نیاز، در روند ساخت بیمارستان شهرستان فردیس تسریع ایجاد کنند.

 

وی اظهار داشت: البته با توجه به کمبود منابع و اعتبارات دولتی، نیاز است که مسؤولان با فراهم‌سازی شرایط مناسب، شرایط ورود بیش از گذشته خیرین سلامت برای احداث بیمارستان را فراهم کنند.

کولیوند در پایان تصریح کرد: اگر نتوانیم از توان بخش خصوصی و خیرین سلامت در این حوزه استفاده کنیم، نمی‌توانیم مشکلات را در مدت زمان کوتاه و یا حتی میان مدت، برطرف سازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار