کد خبر: 823428
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
همزمان با سالروز تشکیل بسیج برگزار می‌شود
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج، تجمع بزرگ 4 هزار نفری بسیجیان با عنوان مدافعان حرم همزمان با شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می‌شود. ‌

علی اصغری  در نشست خبری به تشریح برنامه‌های سالروز تشکیل بسیج در تبریز و آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: هفته بسیج یادآور دلاوری‌ها و رشادت‌های بسیجیان و رزمندگان در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است که در طول 8 سال با دفاع از میهن اسلامی اجازه ندادند دشمن به خاک این کشور تجاوز کند.

وی در تشریح برنامه های هفته بسیج خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر سال 1395 تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان مدافعان حرم در سراسر استان برگزار و در تبریز نیز تجمع بزرگ 4 هزار نفری بسیجیان در میدان ساعت برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا اضافه کرد: هفته بسیج سال‌جاری با شعار «بسیج، انقلابی و خدمتگزار» نامگذاری شده است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا، برگزاری همایش  شکوه هجرت و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا بویژه شهدای مقاومت و مدافع حرم، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبار روبی و عطرافشانی گلزار های شهدا، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و جشنواره‌های علمی و صبحگاه بسیج دانش‌آموزی و و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان را از جمله برنامه‌های این هفته در آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

وی تشریح کرد: بسیج بعد از فرمان امام راحل در ابتدای انقلاب اسلامی تشکیل یافت و در تمام مراحل و مقاطع انقلاب نقش‌آفرینی کرد و نقش بسیج را دوست و حتی دشمن در مقابله با بحران‌هایی که جمهوری اسلامی با آن روبه‌رو شد، نمی‌توان انکار کرد.

اصغری بیان کرد: امروز تفکر بسیجی بیش از هر زمان دیگری در جامعه رونق دارد و همه به حقانیت بسیج معترف هستند و اگر بسیجیان نبودند، انقلاب اسلامی به این مرحله از صدور انقلاب نمی‌رسید و امروز افتخار ما ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر