کد خبر: 822993
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از صدور مجوز ساخت 200 هزار واحد مسکونی در روستاهای سراسر کشور با اعتبار 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت یازدهم خبر داد تاكيد كرد: سهم استان اصفهان از تسهيلات دولت دولت یازدهم را 2700 میلیارد تومان اعلام کرد.

علیرضا تابش در آیین واگذاری پروژه 96 واحدی ویلایی گلشن از توابع شهرستان دهاقان ، کلنگ زنی پروژه 130 واحدی ویلایی گلشن و همچنین کلنگ زنی 50 واحد مسکونی و پروژه 22 واحد تجاری گرگاب شهرستان شاهین شهر و میمه در اصفهان گفت: زمین پروژه 96 واحد مسکونی که تحویل داده می شود، از سوی بنیاد مسکن و وام آن از منابع مسکن مهر تأمین شده و به صورت اقساطی واگذار شده است .

وی افزود: پروژه 270 واحد هم کلنگ زنی شد که 50 درصد آن را یکساله و 50 درصد دیگر را 18 ماهه به بهره برداری می رسانیم؛ همزمان بیش از 240 واحد نیز با کمک خیرین مسکن ساز در استان اصفهان افتتاح شد و به همین اندازه هم در شهرهای مختلف آغاز شده است.

تابش با اشاره به افتتاح و بهره برداری از کارخانه آجر شالباف ،گفت: در این کارخانه سیستم کوره هوفلند به کوره های تونلی تبدیل شده که باعث می شود بیش از 70 درصد در سوخت صرفه جویی و کیفیت ارتقا پیدا کند تا آلایندگی کمتری داشته باشد.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری20 میلیارد تومانی برای احداث این کارخانه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه سهم استان ها از سوی بنیادمسکن انقلاب اسلامی ابلاغ شده است، اضافه کرد: به روستاییان تا سقف 18 میلیون تومان و سایرین تا 20 میلیون تومان وام ارایه می شود که البته 2 میلیون تومان تسهیلات برای افرادی که هم در مصرف انرژی صرفه جویی کرده باشند و هم دراحیای بافت فرسوده گام برداشته باشند، ارایه می شود.

تابش سهم استان اصفهان از 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات دولت یازدهم را 2700 میلیارد تومان اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار