کد خبر: 822790
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: این شهرستان جاذبه های متنوعی برای جذب گردشگران دارد که باید به رونق فروش صنایع دستی منجر شود.
 حمیدرضا حسنی در نشست بررسی مشکلات بانوان صنعتگر در اداره میراث فرهنگی شاهرود، افزود: این شهرستان با توجه به جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی موجود، از بستر مناسبی برای توسعه گردشگری و رونق و احیای صنایع دستی برخوردار است.
وی ادامه داد: در شهرستان شاهرود بیش از یک هزار و 600 نفر به تولید انواع صنایع دستی اشتغال دارند که 80 درصد این افراد، بانوان هنرمند هستند.
حسنی با تاکید بر رفع مشکلات زنان هنرمند، گفت: برگزاری جشنواره های گردشگری روستایی و عشایری علاوه بر توسعه صنعت گردشگری، در زمینه معرفی و فروش تولیدات هنری هنرمندان موثر است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود افزود: پیگیری اعطای تسهیلات کم بهره، برپایی نمایشگاه عرضه صنایع دستی، حمایت از بیمه زنان صنعتگر از جمله مصوبات این نشست بود.
نشست بررسی مشکلات بانوان صنعتگر با حضور شماری از بانوان هنرمند، معاون سیاسی فرماندار، بخشداران مرکزی بسطام و بیارجمند برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار