کد خبر: 821650
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
در پنجمین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها صورت گرفت
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در خصوص برنامه های سازمان تربیت بدنی برای ورزشکارانی که دوران خدمت سربازی را سپری می کنند، گفت: چند سالی است که هیئتی تشکیل داده ایم به نام هیئت ورزش سربازی که در واقع ساختار جداگانه ای دارد و فقط به ورزش سربازان توجه می کند.

سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش کشور ضمن حضور در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های از غرفه «روزنامه جوان» بازدید کرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در جریان بازدید از غرفه «روزنامه جوان» در خصوص برنامه های سازمان تربیت بدنی برای ورزشکارانی که دوران خدمت سربازی را سپری می کنند، گفت: احساس کردیم در جایی احتمال دارد در حق سربازان ظلمی بشود و نتوانند در عرصه رشته های ورزشی حضور پیدا کنند، بنابراین چند سالی است که هیئتی تشکیل داده ایم به نام هیئت ورزش سربازی که در واقع ساختار جداگانه ای دارد و فقط به ورزش سربازان توجه می کند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های سال جاری 13 رشته ورزشی را فقط برای سربازان اجرا می کنیم و هیچ کس دیگر در آن حضور ندارد، ضمن اینکه در بعد حرفه ای قهرمانی، ساختار اصلی تیم های ما را سربازان تشکیل می دهند.

سرتیپ فولادی اظهار داشت: تیم باشگاه نیروی زمینی در لیگ دسته 2 است و صد در صد اعضای تیم به غیر از کادر فنی همه سرباز هستند. در سال جاری که مسابقات والیبال ارتشیان جهان برگزار شد، ساختار اصلی تیم ما را سربازان تشکیل دادند و توانستیم مقام قهرمانی ارتشیان جهان را کسب کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر