کد خبر: 821493
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
صالحي‌اميري در جمع خبرنگاران:
مراسم توديع علي جنتي و معارفه سيدرضا صالحي اميري روز گذشته در تالار وحدت برگزار شد.
صالحي‌اميري، وزير ارشاد بعد از جلسه توديع و معارفه در جمع خبرنگاران گفت: ما به عنوان دستگاه اجرايي وظيفه تحقق سياست‌هاي كلان فرهنگي اعلام شده از سوي مقام معظم رهبري را داريم. سيدرضا صالحي‌اميري گفت: وظيفه اصلي‌مان برنامه‌ريزي كوتاه‌مدت، ميان‌مدت و بلندمدت براي دستيابي به اهداف فرهنگي است. وي ادامه داد: فراموش نكنيد كه سياستگذاري فرهنگي بر عهده شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مجلس است و رسالت ما به عنوان دستگاه اجرايي، تحقق سياست‌هاي كلان اعلامي از سوي مقام معظم رهبري است؛ البته تحقق سياست‌هاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مجلس را هم دنبال مي‌كنيم.

وزير ارشاد تصريح كرد: مسئله مهم تعامل، گفت‌وگو و سازگاري فرهنگي ميان نهادهاي فرهنگي است و بايد اين درك را داشته باشيم كه در كشور نهادهاي گسترده فرهنگي حضور دارند و همه آنها در اين جغرافيا فعاليت مي‌كنند. از اين رو وزارت ارشاد رسالت خود را در دوره جديد، تعامل و همكاري سازنده با همه نهادهاي فرهنگي قرار داده است. صالحي اميري خاطرنشان كرد: در اولين اقدام براي تعامل با نهادهاي فرهنگي ضمن دعوت از همه نهادها حركت جديدي را براي تعامل و سازگاري انجام داديم. علي جنتي، وزير سابق ارشاد در حاشيه مراسم توديع علي جنتي و معارفه سيدرضا صالحي اميري، در جمع خبرنگاران گفت: فعلاً پست جديدي به بنده پيشنهاد نشده است كه بخواهم درباره آن صحبت كنم و فعلاً استراحت مي‌كنم.

جنتي در پاسخ به سؤالي درباره اينكه آقاي جهانگيري در اين مراسم به شما تبريك گفت، آيا قرار است پست جديدي بگيريد، گفت: فعلاً پست جديدي در دولت ندارم. وي گفت: سليقه‌هاي مختلفي در فرهنگ وجود دارد و بايد به همه احترام گذاشت. وزير سابق ارشاد اظهار داشت: از رسانه‌ها بدي نديده‌ام كه بخواهم حلال كنم. جنتي در مورد اينكه اگر به گذشته برگرديد باز هم همان تصميمات را مي‌گيريد، خاطر‌نشان كرد: فكر مي‌كنم با تجربه امروزم تصميم بهتري بگيرم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار