کد خبر: 821431
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
بازدید مرتضی جوادی آملی از غرفه «روزنامه جوان»
رئیس موسسه اسراء ضمن بازدید از غرفه «روزنامه جوان» در پاسخ به سوال خبرنگار جوان مبنی بر اینکه چرا حوزویان نسبت به عملکرد فرهنگی دولت یازدهم عملکرد فرهنگی دولت یازدهم موضع گیر مشخصی ندارند، گفت: متاسفانه مسئولان فرهنگی مدعی تخصصی ندارند و فرهنگ را از زاویه سیاست می بینند.

مسئولان فرهنگی، فرهنگ را از زاویه سیاست می بییندرئیس موسسه اسراء ضمن بازدید از غرفه «روزنامه جوان» در پاسخ به سوال خبرنگار جوان مبنی بر اینکه چرا حوزویان نسبت به عملکرد فرهنگی دولت یازدهم عملکرد فرهنگی دولت یازدهم موضع گیر مشخصی ندارند، گفت: متاسفانه مسئولان فرهنگی مدعی، تخصصی ندارند و فرهنگ را از زاویه سیاست می بینند.

 

مرتضی جوادی آملی، رئیس موسس فرهنگی و تحقیقاتی اسراء ضمن بازدید از بیست و دومین  دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های در غرفه «روزنامه جوان» نیز حضور پیدا کرد.

 

جوادی آملی در جریان بازدید از غرفه «روزنامه جوان» به گفت وگوی کوتاهی با خبرنگار جوان پرداخت و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا حوزویان نسبت به عملکرد فرهنگی دولت یازدهم موضع گیری مشخصی ندارند، گفت: متاسفانه نهادهایی که خودشان را مسئول در حوزه فرهنگ می دانند و در این زمینه مدعی هستند، آنها از یک سو در این رابطه تخصصی ندارند و از سوی دیگر فرهنگ را از زاویه سیاست می بینند همین موضوع باعث شده است که در این حوزه کوتاهی ایجاد شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر