جلال الدینی مراد در رابطه با این خبر گفت: مصرانه از همکاران طرح درجه بندی خواسته ایم بر اساس مقررات و چک لیست های موجود کوچکترین خدمت و ابتکار متفاوت که مورد رضایت مردم باشد را از نظر دور ندارند تا همگان با انگیزه بیشتری در جهت جلب رضایت مشتریان خود باشند.
در ادامه معاون بازرگانی منطقه هرمزگان نیز با ارایه گزارشی از روند برگزاری طرح درجه بندی جایگاه های عرضه سوخت در استان گفت: هماهنگی خوبی بین شرکت و مسئولان جایگاه ها وجود دارد و با طرح هایی که در سطح کشوری توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران درحال اجراست امیدواریم هم رضایت جایگاه داران و هم رضایت مردم به نحو مطلوبی تامین شود.
رئیس ناحیه مرکزی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان در ادامه این هم اندیشی با انتقاد از مشارکت ضعیف بخش خصوصی در زمینه سرمایه گزاری برای احداث جایگاه های عرضه سوخت و طرح برند سازی، گفت: سیاست های شرکت در جهت واگذاری امور به خود مردم است و شرکت های بزرگ در بخش خصوصی فرصت مناسبی دارند تا با ورود تخصصی در این عرصه سرمایه گذاری کنند.