کد خبر: 818833
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
معاون داوطلبان هلال احمر اصفهان ازاعزام ۱۷ کاروان متشکل از ۴۵ پزشک به روستاهای محروم استان اصفهان و خدمات رساني به ۲ هزار و ۲۰۰ روستايي خبر داد.

علیرضا سلیمی با بیان اینکه پروژه‌های داوطلبی هلال احمر برای تامین اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیاز نیازمندان جامعه انجام می‌شود، گفت: این پروژه‌ها با همکاری داوطلبان هلال احمر صورت می‌گیرد و در همین راستا ایجاد مشارکت داوطلبان با جمعیت هلال احمر و بهره‌مندی از توان آنان از ضرورت اجرای پروژه‌های داوطلبی در جمعیت هلال احمر است.

وی با بیان اینکه پروژه کاروان سلامت ترکیبی از پروژه‌های حمایتی، معیشتی، درمانی و آموزشی است، افزود: این کاروان برای نخستین بار در سال 79 توسط هلال احمر استان اصفهان پیشنهاد و در روستای محمدیه شهرستان شهرضا اجرا شد.

سليمي با اشاره به اينکه کاروان سلامت متشکل از پزشک، پرستار، فیزیولوژیست، حقوقدان، دامپزشک و غیره است، گفت: در همین راستا این پروژه به عنوان پروژه برتر کشور معرفی و در بقیه استان‌های کشور هم اجرا شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: سال گذشته 46 کاروان، 109 پزشک و سایر اکیپ‌ها به روستاهای محروم اعزام و به 7 هزار و 721 نفر خدمات درمانی ارائه کردند، در همین راستا در سال جاری نیز 17 کاروان متشکل از 45 پزشک به روستاهای محروم شهرستان‌های تیران و کرون، خوانسار، فلاورجان، فریدونشهر، گلپایگان، نطنز، بادرود، برخوار و لنجان اعزام و به 2 هزار و 200 نفر خدمات درمانی ارائه کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار