کد خبر: 817750
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

سعید علی‌حسینی

وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: تغییر زمان مسابقات جهانی وزنه‌برداری۲۰۱۷ خبر خیلی خوبی بود اما باید بتوانم به آمادگی کامل برسم تا در مسابقات شرکت کنم.

سعید علی حسینی در گفت و گو با ایسنا درباره به تعویق افتادن مسابقات جهانی وزنه‌برداری۲۰۱۷ و فراهم شدن شرایط برای حضور او در این رقابت‌ها بیان کرد: تغییر زمان مسابقات جهانی۲۰۱۷ خبر خیلی خوبی برای من بود البته زمانی که متوجه شدم محرومیتم زودتر از موعد به پایان می‌رسد حسم به من می‌گفت مسابقات جهانی نیز به تعویق می‌افتد و می‌توانم به این رقابت‌ها برسم. اما اکنون این مسئله خیلی مهم است که بتوانم تا آن زمان به آمادگی ۱۰۰ درصد برسم و به مسابقات بروم . از طرفی این طور هم نیست که به مسابقات بروم و بتوانم راحت مدال بگیرم بلکه کار خیلی سخت است.

 او ادامه داد: من تا آبان سال آینده محروم هستم و باید زیر نظر فدراسیون هم باشم  و حالا باید دید چه زمانی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوم و این مهم است. البته من تمریناتم را به طور منظم انجام می‌دهم تا به آمادگی که مدنظر خودم و مربی هست، برسم.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که به تعویق افتادن مسابقات جهانی چقدر انگیزه او را بیشتر کرده است، تاکید کرد: زمانی که متوجه شدم محرومیتم زودتر از موعد به پایان می‌رسد انگیزه زیادی پیدا کردم. این اتفاق هم مسلماً تاثیر دارد و خوشحالم که حتی یک سال زودتر از چیزی که فکر می‌کردم، می‌توانم در مسابقات بین‌المللی شرکت کنم.

او در باره اینکه زوج او و سلیمی در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ می‌تواند تهدید جدی برای سایر وزنه‌برداران فوق سنگین باشد، تصریح کرد: تلاش می‌کنم نماینده شایسته‌ای باشم  و امیدوارم خدا کمک کند بهداد سلیمی بتواند دوباره عنوان قوی‌ترین مرد جهان را به دست آورد. این اتفاق بیفتد من و مردم ایران خیلی خوشحال می‌شویم.

انتهای پیام

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
خیلی عالی میشه که برگرده.متاسفانه فیلم های جدید از تمریناتش وجود نداره همه مال خرداد ماه نودوپنجه.اگه میشه فیلم های جدید تمریناتشو بذارید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار