کد خبر: 816159
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

کوین پرینس بواتنگ

ستاره غنایی و پیشین میلان به ستایش از رونالدینیو پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، کوین پرینس بواتنگ یکی از بازیکنانی است که افتخار همبازی شدن با رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل را دارد. او در میلان با این ستاره برزیلی همبازی شد و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می داند.

بواتنگ گفت: وقتی رونالدینیو به میلان پیوست، در اوج به سر نمی برد.  با این حال او را فراتر از هر بازیکنی دیدم. کارهایی با توپ انجام می داد که هیچ بازیکنی توان آن را نداشت. رونالدینیو یک بازیکن کامل بود و من او را به هر بازیکن دیگری ترجیح می دهم.

او ادامه داد: تنها با چند جلسه دیدن و بازی کردن در کنار رونالدینیو، پی بردم که او بدون شک بهترین بازیکن جهان است. رونالدینیو را بهتر از اسطوره های همچون دیگو مارادونا، پله و زین الدین زیدان می دانم. رونالدینیو در تمرین به راحتی هر کاری با توپ انجام می‌داد. توپ را از فاصله 80 متری وارد دروازه می کرد و کارهای عجیب و غریب زیادی از خود نشان می‌داد.

رونالدینیو در سال 2008 بعد از این که سال‌های درخشانی را با بارسلونا سپری کرد، از این تیم جدا شد و به میلان پیوست. او تا سال 2011 در میلان بازی کرد اما عملکرد او در این تیم ایتالیایی بسیار متفاوت با بارسلونا بود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار