کد خبر: 815403
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان :
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان گفت: تاکنون چهار جایزه 10میلیون ریالی از قرعه کشی مرکز آمار ایران از بین کسانی که به روش اینترنتی در سرشماری 95 ثبت نام کرده اند به خوزستان تعلق گرفته و به چهار برنده اهدا شده است.

امید حاجتی گفت: مرکز آمار ایران از هر یک هزار ثبت نام سرشماری، قرعه کشی به عمل می آورد که تاکنون از استان خوزستان چهار نفر از شهرستان های اهواز، شوشتر، آبادان و بندرماهشهر برنده جایزه های یک میلیون تومانی این مرکز شده اند.

وی افزود: در استان خوزستان همه اقدامات لازم برای سرشماری نفوس و مسکن 95به نحو احسن انجام شده و به رغم همکاری ویژه صدا و سیمای مرکز خوزستان و آبادان، دستگاه های اجرایی و شهرداری ها، مشارکت مردم در ثبت نام اینترنتی در شهرستان های خوزستان رضایت بخش نبوده است.

حاجتی با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت در خوستان پس از تهران رتبه دوم کشور را داردتاکید کرد: از مردم خوزستان دعوت می کنیم در این طرح ملی مشارکت پرشور خود را در کشور مطرح کنند و از جوایز و مشوق های مرکز آمار ایران برخوردار شوند.

سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از 3 مهر تا 24 مهر 1395 و سرشماری حضوری (مراجعه درب منازل) از 25 مهر تا 25 آبان 1395 در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها