کد خبر: 813031
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

مهسا جاور

ملی‌پوش زنجانی رویینگ بانوان ایران با اشاره به سطح رقابت‌های رویینگ قهرمانی آسیا، گفت: این مسابقات در سطح المپیک 2016 ریو بود.

مهسا جاور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رقابت‌های رویینگ قهرمانی آسیا اظهار کرد: همه حریفان آسیایی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند، در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشتند و همین موضوع باعث شده بود که شاهد برگزاری رقابت‌های سطح بالا برای اولین‌بار در قاره کهن باشیم. با توجه به سطح این مسابقات، از نتیجه‌ای که به دست آوردم، راضی‌ام، اما انتظار داشتم عملکرد بهتری به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری رقابت‌های آسیایی بعد از مسابقات المپیک 2016 ریو، فرصت چندانی برای کسب آمادگی جهت حضور در این رقابت‌ها وجود نداشت و همین امر بر روی عملکرد ورزشکاران تاثیر گذاشت. همیشه تلاش کرده‌ام تا زمانی که در عرصه ورزش حرفه‌ای حضور دارم، تمام سعی خود را برای کسب بهترین نتیجه به‌کار گیرم؛ چرا که معتقدم عمر قهرمانی بسیار کوتاه است.

این ملی‌پوش زنجانی با یادآوری اینکه مهم‌ترین مسابقات پیش رو، رقابت‌های قهرمانی آسیا در تابستان سال آینده است که همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه در این رویداد آسیایی به کار خواهد برد، اظهار کرد: بی‌تردید آرزوی هر ورزشکاری، کسب مدال در بازی‌های المپیک است، از این رو همه تلاش خود را برای حضوری موفق در المپیک 2020 توکیو به کار خواهم گرفت تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

جاور با یادآوری اینکه کسب مدال در المپیک با سایر رقابت‌های ورزشی کاملا متفاوت است، خاطرنشان کرد: شرایط مسابقات المپیک با سایر رویدادهای ورزشی کاملا متفاوت است که این موضوع را به عینه در المپیک ریو دیدیم که چطور برخی از ورزشکاران مطرح جهان در برابر گمنامان شکست خوردند، به همین خاطر تلاش می‌کنم تا با کسب آمادگی کامل و نیز شرایط روحی بهتر وارد این عرصه شوم و امیدوارم تجربه حضور در المپیک ریو در المپیک بعدی بتواند کمک‌حال من باشد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار