کد خبر: 811140
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
پرویز پرستویی:
پرویز پرستویی گفت: جای مشهدی عباد در سینمای ایران خالی است و این فیلم تنها با توانایی ها و قابلیت های یدالله صمدی ساخته می شود.
این بازیگر سینما و تلویزیون در پیام ویدئویی اش که  در آئین شب فرهنگی یدالله صمدی در زادگاه این فیلمساز مطرح کشور/ مراغه/ پخش شد، افزود: مسئولان با حمایت های مالی از ساخت این اثر سینمایی ماندگار، استقبال کنند.
وی با اشاره به اینکه اگر همت شود، این اثر در تاریخ سینمای ایران ثبت خواهد شد، گفت: می دانم که امشب شب بزرگی و قرار است از یداله صمدی کارگردان خوب و برجسته سینمای ایران تجلیل شود.
وی ادامه داد: شب فرهنگی یدالله صمدی فرصتی برای جلب مشارکت های مردم و مسئولان و ساخته شدن فیلم مشهدی عباد توسط این فیلم ساز سرشناس است.
در ادامه فاطمه معتمد آریا، بازیگر سرشناس سینمای ایران نیز طی پیام ویدئویی ساخت فیلم هایی به زبان آذری توسط یدالله صمدی را مورد تاکید قرار داد.
وی ابراز امیدواری کرد تا در سکانس های برخی از فیلم های یدالله صمدی حضور داشته باشد و افزود: یادگیری زبان آذری را آغاز کرده ام.
در حالی سلسله برنامه های شب های فرهنگی مراغه در آستانه روز ملی سینما /21 شهریور/ به استاد یدالله صمدی اختصاص یافته بود که ثریا قاسمی و فرهاد قائمیان این فیلمساز برجسته کشوری را همراهی کردند.
پیش از این یدالله صمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آرزویش برای ساخت فیلم مشهدی عباد که منطبق با ارزش های بومی باشد، سخن گفته و تامین منابع مالی را به عنوان اصلی ترین مشکل پیش رو مطرح کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر