کد خبر: 798675
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
فرمانده سپاه شاهرود:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: دانشجویان فعال در اردوهای جهادی با نفس راحت‌طلبی مبارزه می‌کنند و کار آنها اهمیت زیادی دارد.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از گروه جهادی اسراء بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در منطقه خارتوران بخش بیارجمند شاهرود بازدید کرد.
حمید دامغانی به همراه مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با حضور در منطقه خارتوران از نزدیک با فعالیت‌های گروه جهادی اسراء دانشگاه صنعتی شاهرود آشنا شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این بازدید با تقدیر از فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی در خدمت‌رسانی به مناطق محروم اظهار کرد: این کار شما جهادی بزرگ برای کمک به محرومان است و باید قدردان این خدمت‌گزاری باشید؛ چراکه امام راحل خود را خدمت‌گزار محرومان می‌دانستند و همیشه سفارش می‌کردند که به محرومان و مستضعفان خدمت کنید.
دامغانی افزود: این تلاش و خدمت در نزد خداوند بسیار ارزشمند است و بدانید این فعالیت و کار شما جهادی بزرگ است که هم با نفس راحت‌طلب خود مبارزه می‌کنید و هم خدمتی به خلق در مبارزه با محرومیت دارید و این‌ها اهمیت دارد.
وی با تأکید بر قدر دانستن این موقعیت و تلاش گفت: حضور شما در این مناطق و خدمت به مردم فرصتی است تا با مشکلات و موانع و کمبودهای کشور آشنا شوید و تلاش کنید در آینده بعد از اتمام درس به خدمت‌رسانی و تعهد خدمت به مردم و برطرف کردن نیازهای آنان همتی مضاعف کنید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این بازدید از فعالیت‌های مختلف گروه جهادی اسرا در موضوع خدمت‌رسانی عمرانی و فرهنگی و عملی به مردم این روستا بازدید و در خصوص مشکلات و موانع و نیازهای مردم روستا با اهالی و مسؤولان این روستا نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.
دانشجویان بسیجی برادر حاضر در این اردو در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی سازندگی به اهالی روستا خدمت ارائه و در این اردو تعداد 40 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود به مدت 10 روز برنامه‌های جهادی خود را اجرا می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر