کد خبر: 797234
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک قاچاقچی بین المللی توسط ماموران پلیس و توقیف بالغ بر 200 میلیارد ریال املاک و 150 میلیارد ریال وجه نقد از این متهم در نقاط مختلف کشور خبر داد.
ایسنا: سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: با توجه به کشف چندین محموله بزرگ مواد مخدر در استان های مختلف کشور  متعلق به یک قاچاقچی بزرگ بین المللی که به دلیل قاچاق مواد مخدر ، درگیری مسلحانه با ماموران و گروگانگیری های مرتبط با مواد مخدر تحت پیگرد مراجع قضائی بود، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی استان پس از ماه ها اقدامات مستمر اطلاعاتی شبانه روزی و پایش های تخصصی و تحت نظر قرار دادن محل های تردد و مخفیگاه های این متهم، سرانجام وی را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستا های شهرستان دلگان دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات و اسناد مرتبط با قاچاق مواد مخدر از محل اختفای این متهم بیان کرد: این قاچاقچی بین المللی که دارای چندین فقره سابقه درگیری مسلحانه با ماموران، ارتکاب قتل، گروگانگیری و حمل مواد مخدر بوده، در تحقیقات تخصصی پلیس به قاچاق مواد مخدر به کشور های تانزانیا، سومالی و کشور های حاشیه خلیج فارس از طریق دریا اعتراف کرد.

سردار رحیمی تصریح کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده تا کنون موفق به کشف تعداد زیادی املاک از قبیل 76 باب منزل متعلق به این قاچاقچی در استان های مختلف کشور به ارزش بالغ بر 200 میلیارد ریال شده که این املاک با هماهنگی مراجع قضائی به همراه 150 میلیارد ریال وجه نقد از حساب های بانکی نامبرده توقیف شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تلاش های گسترده پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند بین المللی همچنان با جدیت ادامه دارد خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت و توان موجود در همه اقشار اجتماعی به ویژه ریش سفیدان و سران طوایف اجازه نخواهد داد قاچاقچیان و مخلان امنیت جامعه در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار