کد خبر: 783125
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به همت حوزه هنری اردبیل صورت گرفت:
به همت حوزه هنری استان اردبیل نخستین ورک‌شاپ طراحی «هاشور» در اردبیل برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل در این ورک‌شاپ بیان کرد: بدون شک هر مجموعه‌ای از اهداف خود، رنگ و هویت می‌گیرد و امروزه جریان‌سازی و توجه به نسل جوان یکی از دغدغه‌های اصلی در برنامه‌های فرهنگی و هنری محسوب می‌شود.

امیر رجبی بیان کرد: به همین دلیل، فراهم آوردن فرصت و ایجاد رابطه مستقیم و بدون واسطه با جامعه گام مثبتی در راستای ارتقای فرهنگ و هنر این استان خواهد بود.

وی افزود: بسیاری از مواقع تولید از نیاز ریشه می‌گیرد و دغدغه و فلسفه اولیه برگزاری این ورک‌شاپ نیز از همین کمبودها و نیاز استان به تولید آثار طراحی با مضامین ارزش‌های اخلاقی شکل گرفت و با هدف ایجاد تغییر و تحول در هنر طراحی و همچنین پرورش نیروهای متخصص و پویا برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل اظهار کرد: حوزه هنری استان اردبیل با فعالیت‌های متنوع و زیرساخت‌های قوی تلاش می‌کند تا استعداد ناب کودکان، نوجوانان و جوانان را معرفی کند.

رجبی بیان کرد: آنچه که حوزه هنری در سال‌های اخیر موفق به انجام آن شده ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به هنرهای مختلف و بروز و ظهور خلاقیت آنها است که به نظر می‌رسد در این عرصه باید با همت و درایت بیشتر عمل کرد.

مهدی فرهمند، حسین عباسی‌پور، نادر محمدی، رضا زند، سلیمان آقازاده، رسول بیرامی، مهدی رسولی، محسن فرخی، امیر بیگ‌زاده، احمد حاج بابایی، سهراب خیری، رضا شفیعی، و سیما خان‌زاده، الناز ودودی، مهسا حیدری، زهرا حیدری، لیلا شکرانی مقدم، زهرا محمدپور، سمیه احمدی، آرام علایی، ناهیده حسین پور، و فروغ علیوند، شرکت‌کنندگان در این ورک‌شاپ بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر