کد خبر: 779448
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
معاون شهردار بنک خبر داد:
علی اکرمی افزود : حسين صفايي شهردار بنك در محل كار خود مورد كتك کاري دو ارباب رجوع قرار گرفت و بر اثر ضربه هاي وارد شده به سرش بيهوش و در بيمارستان امام خميني(ره) كنگان بستري شد.

معاون شهرداري بنك گفت: حوالي ساعت 10 صبح امروز دو جوان 30 و 32 ساله به شهرداري مراجعه و پس از برخورد لفظي تند با شهردار در سالن شهرداري در حضور كاركنان و مراجعه كنندگان به شهرداري به وي حمله ور و چندين ضربه مشت به سرش وارد كردند.

علي اكرمی افزود: به همراه شماري از كاركنان شهرداري براي جلوگيري از كتك كاري شهردار و پايان دادن به درگيري مداخله كرديم كه در نهايت ضاربان متواري شدند.

 وی گفت: شهردار بنك بدليل وارد شدن ضربه به ناحيه سر بيهوش و به بيمارستان امام خميني (ره) كنگان اعزام و هم اكنون بستري است اما قادر به حرف زدن نيست

معاون شهرداری بنك گفت : ضاربان، مدعي مالكيت زميني چند هكتاری در شهر بنك هستند كه طبق طرح جامع شهري داراي كاربريهاي متفاوت است.

كرمی با تشكر از مردم فهيم بنك بدليل حضور در بيمارستان و دلجويي از شهردار گفت: اين اقدام از نظر مردم شهر بنك بشدت محكوم و مردم نيز از مسئولان مي خواهند با اين افراد هنجارشكن برخورد جدی و قانونی شود. شهر بنك از توابع شهرستان كنگان در فاصله 215 كيلومتری جنوب بوشهر واقع است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر