کد خبر: 771930
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با انتقاد از رفتارهای نامتعارف برخی از کاندیداهای نمایندگی مجلس و سوءاستفاده از احساسات مردم، گفت: مردم به رفتارهای مقطعی و تصنعی آنها در آستانه انتخابات توجهی نداشته باشند.
سعید شبستری، با اشاره به اینکه در ایام نزدیک به انتخابات شاهد رفتارهای نامتعارف برخی از کاندیداها برای جلب رای مردم هستیم، اظهار داشت: حضور بی‌مورد در مجالس عزاداری، سوء‌استفاده از آیین‌های مذهبی، توزیع پول و کارت هدیه و دادن شام و ناهار از رفتارهای غیراخلاقی برخی از کاندیداها است که در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، ضمن برخورد با کاندیدای متخلف مراتب را به دستگاه قضایی ارجاع می‌دهیم.

وی تصریح کرد: بعضا شاهد هستیم که کاندیداها اقدامات دولت را هم به نام خود تمام می‌کنند و اگر پروژه موفقی در منطقه‌ای اجرا شده و یا اعتباری به آنجا اختصاص یافته آن را حاصل تلاش‌ها و زحمات خود معرفی کرده و با دادن وعده‌های مختلف دیگر مردم را فریب می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان این مطلب که مردم ما دوست دارند نماینده‌ای انتخاب کنند که مثل خودشان باشد و مانند آنها زندگی کند، افزود: ممکن است برخی از کاندیداها از این ویژگی مردم سوءاستفاده کرده و اقدام به عوام‌فریبی کنند؛ لذا اهالی رسانه و اقشار روشنفکر جامعه باید در این مقطع مردم را آگاه کنند تا سوابق کاندیداها را به دقت مطالعه کرده و گرفتار تغییر رنگ و رفتار برخی از آنها در این مقطع کوتاه انتخابات نشوند و با هوشیاری تمام از تصمیمات سطحی و عجولانه در انتخاب نماینده اصلح خودداری کنند.

شبستری در عین حال خاطرنشان کرد: باید نمایندگانی را راهی مجلس کنیم که منافع فردی و جناحی را کنار گذاشته و برای اعتلای استان با همدلی و همراهی کامل حرکت کرده و اقدامات ماندگاری را برای استان انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر