کد خبر: 769113
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
فرمانده نيروي دريايي سپاه از تخليه اطلاعاتي تفنگداران امريكايي خبر داد.
به گزارش فارس، سردار علي فدوي در جلسه علني ديروز مجلس با اشاره به جريان دستگيري تفنگداران امريكايي در آب‌هاي خليج‌فارس تصريح كرد: دستگيري سربازان امريكايي وظيفه ما بوده و است و سال‌هاي طولاني اين وظيفه را انجام داده‌ايم. اين دستگيري چهارمين دستگيري نظاميان امريكايي‌ و انگليسي‌ در آب‌هاي كشورمان محسوب مي‌شود، در واقع اين افتخار براي ايران وجود دارد كه بتواند بدون هيچ نگراني اعمال قدرت كند. فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه خداوند متعال در حساس‌ترين زمان كه شيطان بزرگ سعي داشت با آغاز برنامه برجام حقارت‌هايي را براي ملت ايران ايجاد كند، همه نقشه‌هاي آنها را نقش بر آب كرد، تأكيد كرد: از صفر تا صد اين برنامه خدايي بود، چرا كه بشر نمي‌تواند تمامي يك برنامه را طوري طراحي كند كه بدون ضرر و زيان به انجام برسد.
وي ادامه داد: به رغم كوچك بودن جزيره فارسي و فاصله 130 كيلومتري آن از سواحل ايران، در اين جزيره و در همه مكان‌هاي ديگر به مثابه اين جزيره، ما آمادگي كامل داريم و به محض اينكه شناورهاي امريكايي چندصدمتر وارد آب‌هاي سرزميني ايران شدند ما سراغ‌شان رفتيم. جزيره فارسي يك جزيره بسيار كوچك است كه پاسداران سال‌هاست در اين جزيره مستقر هستند و آمادگي كامل براي مقابله با دشمن را دارند، در حالي كه آنها قصد داشتند به سمت جزيره عربي بروند، اما موتور قايقشان خراب شده و جريان آب آنها را چند صد متر وارد آب‌هاي ايران مي‌كند، وضعيت به‌گونه‌اي است كه بين جزيره فارسي و جزيره عربي، آب‌هاي سرزميني نصف مي‌شود و پنج مايل متعلق به ايران و پنج مايل متعلق به جزيره عربي است. سردار فدوي يادآور شد: در مورد اين جريان دستگيري چندين ساعت فيلم وجود دارد كه اين فيلم‌ها مي‌تواند حقارت‌هاي بسياري براي امريكا به دنبال داشته باشد. در واقع اگر مسئولان امريكايي مي‌گويند ما از «دست بر سر گذاشتن» سربازانمان ناراحت و خجالت‌زده هستيم، بايد بگويم اگر مابقي فيلم‌ها را ببينند اين سرافكندگي صدبرابر خواهد شد، هر چند ما به دنبال ايجاد حقارت براي دولت و ملتي نيستيم، اما اگر آنها بخواهند ايران را تحقير و خباثت كنند، فيلم‌ها را نمايش داده و موجبات خجالت‌زدگي و تحقير بيشتر آنها را فراهم خواهيم كرد.
سردار فدوي افزود: اطلاعات زيادي از لپ‌تاپ‌ها و موبايل‌هاي آنها استخراج كرده‌ايم و متناسب با تصميمي كه گرفته مي‌شود، قابل ارائه هستند، در واقع اگر توانمندي افراد به قدرت بي‌انتهاي خداوند متصل شود، هيچ قدرتي در برابرش معنا و مفهوم نخواهد داشت. فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران گفت: پاسداران انقلاب اسلامي اين موضوع را باور دارند و حتي اگر شهيد شوند، به دنبال اين حقايق هستند و بايد بگويم دشمني پاسداران انقلاب اسلامي با امريكاست چرا كه امريكا سرمنشأ همه دشمنان ايران است. سردار فدوي يادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامي همچون امريكا و صهيونيست‌ها و كشورهاي منطقه و حتي برخي در داخل كشور به دنبال آن هستند كه دشمني شيطان بزرگ امريكا را با انقلاب اسلامي نفي و آن را با كشور سخيف و كوچكي همچون عربستان جايگزين كنند كه اين كار نبايد صورت بگيرد. فرمانده نيروي دريايي سپاه تأكيد كرد: هيچ نوع دشمني با انقلاب اسلامي كه منشأ آن امريكايي‌ها نباشد، وجود ندارد، همه گروه‌هايي كه امروزه تشکیل شده و به جان مردم مسلمان منطقه افتاده‌اند، همچنين ضدانقلاب‌ها را امريكا گسترش مي‌داد و در جنگ تحميلي نيز اين كشور نقش داشت و پشت سر كشورهاي منطقه كه امروزه با ايران دشمني دارند نيز امريكا وجود دارد. وي در پايان خاطرنشان كرد: بايد بسيار مراقب بود چرا كه جايگزيني شيطان بزرگ امريكا با شيطان‌هاي كوچكي كه به حساب نمي‌آيند يك انحراف بسيار استراتژيك است و بايد از آن جلوگيري شود، بدون شك نمايندگان مجلس نيز در اين زمينه نقش بسيار مهمي دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار