کد خبر: 762641
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
فرمانده سپاه البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت:خیلی ها می خواهند این فتنه فراموش شود همانگونه که می خواهند واقعه عاشورا، یادواره شهدا و اردوی راهیان نور به فراموشی سپرده شود.

سردار علی استاد حسینی در همایش تجلیل از پیشگامان همدانی ها در خلق حماسه 9 دی در تالار فجر همدان گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد حماسه 9 دی فرمودند همچنان که 22 بهمن ماه یوم الله است 9 دی هم یوم الله است و باید گرامی داشته شود.

استاد حسینی با بیان اینکه بازخوانی فتنه 88 ضروری است گفت: خیلی ها می خواهند این فتنه فراموش شود همانگونه که می خواهند واقعه عاشورا، یادواره شهدا و اردوی راهیان نور به فراموشی سپرده شود.

وی اضافه کرد: امام حسین (ع) برای اصل دین، اسلام و ارزش ها قیام کرد و در 9 دی هم مردم غیرتمند برای جلوگیری از ایجاد واقعه بزرگ و فتنه بالاتر به میدان آمدند.

سردار استاد حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند فتنه بزرگتری در راه است و این به آن معنا نیست که فتنه شکل می گیرد بلکه اگر بصیر و آگاه نباشیم فتنه شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: نسل جوان باید با ابعاد فتنه آشنا شوند و بدانند چه کسانی به انقلاب چه جفایی کرده اند چرا که اگر چهره های آنها شناخته نشود دوباره به صحنه می آیند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دو دیدگاه در مورد فتنه 88 وجود دارد گفت: برخی می گویند فتنه از قبل برنامه ریزی شده بود و دارای ماهیت براندازی و ساختارشکنانه داشت و در دیدگاه دوم برخی حادثه فتنه را ناشی از بداخلاقی انتخاباتی می دانند.

سردار استاد حسینی گفت: این فتنه ریشه ای عمیق داشت و دشمن قصد داشت ریشه انقلاب را بزند و از 20 سال قبل در مورد آن برنامه ریزی کرده بودند.

وی اضافه کرد: پیوند بین داخل و خارج با عنوان اصلاحات، جنگ با ارزش ها و شبکه سازی های منسجم از دیگر دلایل ایجاد فتنه سال 88 توسط دشمنان است.

استاد حسینی با تاکید بر اینکه اگر آگاه و بصیر نباشیم فتنه دوباره ایجاد می شود گفت: اگر هوشیار نباشیم دشمن بر ما چیره می شود چرا که دشمن با تمام توان پای کار آمده و همان سناریویی که نتوانسته به نتیجه برساند را می خواهد اجرا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مرجع آگاه و بصیر آیت الله نوری همدانی از افتخارات استان است و سردار شهید همدانی نیز متعلق به کل ایران بود و باعث عزت و اقتدار نظام شد.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان با قدردانی از مردم همدان گفت: اگر همه در 9 دی به میدان آمدند مردم همدان هفتم دی با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند که جای قدردانی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار