کد خبر: 752303
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان در جمع گروهي از مديران و كاركنان وزارت دفاع طي سخناني با اشاره به راهبرد آمريكا و رژيم صهيونيستي براي تداوم نا امني، جنگ و خون‌ريزي در منطقه اظهار داشت: روزگاري آمريكا و ماشين جنگي آن، داراي اهميت و تاثيري بود لكن امروز حتي بچه هاي كوچه و خيابان هم تهديدات و چنگ و دندان نشان دادن مسئولين نظامي آمريكا را به سخره مي گيرند و با آن هماوردي مي‌طلبند.
مهر: وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، با بیان اینکه شاخ غول شكسته است و كسي از قيافه و ژست حمله آمريكا نمي‌ترسد، گفت: آمريكايي‌ها نمي‌توانند چهره كريه تجاوزکارانه خود را زير شعارهاي فريبنده پنهان كنند.

به گزارش اداره كل تبليغات دفاعي وزارت دفاع، سردار سرتيپ پاسدار حسين دهقان در جمع گروهي از مديران و كاركنان وزارت دفاع طي سخناني با اشاره به راهبرد آمريكا و رژيم صهيونيستي براي تداوم نا امني، جنگ و خون‌ريزي در منطقه اظهار داشت: روزگاري آمريكا و ماشين جنگي آن، داراي اهميت و تاثيري بود لكن امروز حتي بچه هاي كوچه و خيابان هم تهديدات و چنگ و دندان نشان دادن مسئولين نظامي آمريكا را به سخره مي گيرند و با آن هماوردي مي‌طلبند.

وی افزود: ديگر آمريكايي ها نمي توانند چهره كريه و زشت تجاوزکارانه خود را زير لباس شعارهاي فريبنده پنهان كنند، اين پرده سالياني است كه فرو افتاده و هيچ ملتي آمريكا را خيرخواه خود نمي‌داند .

وزير دفاع گفت: قدرت و نفوذ جمهوري اسلامي ايران صرفا برآمده از توان نظامي نيست، بلكه عزم و اراده مقابله با خوي متجاوز و ظالم نظام سلطه است كه در آحاد مردم منطقه و جهان تحت استبداد وابسته و محروم مانده از حقوق اوليه انساني است كه سيلي  بنيان‌كن در مقابل نظام سلطه به راه انداخته و جمهوري اسلامي ايران اين عزم و اراده را نمايندگي مي كند .

سردار دهقان در ادامه اظهار داشت: تعجب از سيستم هاي اطلاعاتي پيچيده و به ظاهر قدرتمند و در همه جا حاضر آمريكاست كه هنوز در فضاي ذهني ابرقدرتي خود مسائل را دريافت و تجزيه و تحليل مي كنند و با ذهن عليل خود، مسئولينشان را به مواضع غيرواقعي، غيرعقلايي و پرخاشگرانه مي‌كشانند .

حكام منطقه بازار مصرف سلاح‌هاي آمريكايي را ببندند

وي افزود: بهتر است وزير دفاع آمريكا با نگاهي به گذشته عملكرد خود در اين موضع مسئوليتي، موضع‌گيري هاي قلدرمابانه و اشتلم‌كننده خود را بررسي و از این به بعد عاقلانه‌تر و محتاط‌تر حرف بزند و آمريكا را دچار دردسرهاي ديگري مشابه آنچه در سومالي، افغانستان، عراق و يمن گرفتار آن است، نكند و به تحريك احساس كشورهاي منطقه از موضع تحقير نپردازد.

وزير دفاع خاطرنشان كرد: ايشان و همه آمريكايي ها مي دانند كه ايران اسلامي  با پشتوانه عظيم مردمي و تجارب گرانسنگ خود در مقابله با تجاوزگري ها و زياده‌خواهي هاي آمريكا و همچنين همراهي تمام ملت هاي تحت ستم، هيچگاه مرعوب تهديدات توخالي آن ها نخواهد شد .

وي افزود: مسير مقاومت و مقابله با نظام سلطه و در راس آن آمريكا زنده است و هرروز مستحكم تر و قوي تر خواهد شد .

سردار دهقان تاكيد كرد: ايران اسلامي خواهان ثبات و امنيت منطقه است و تاكنون هزينه آن را پرداخته است .

وزير دفاع حكام منطقه را به بستن بازار مصرف سلاح‌هاي گران قيمت آمريكايي ها دعوت كرد و افزود: ما امنيت منطقه را در سايه عدم حضور و مداخله آمريكا و قدرت هاي فرامنطقه اي مي دانيم، ايران لنگرگاه ثبات و امنيت پايدار منطقه است و همراه و هم راستاي كشورهايي است كه طالب ثبات و امنيت هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار