کد خبر: 744894
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران:
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: بر اساس پیش بینی ها امسال ۲۲ هزار هیات مذهبی، مسجد،حسینیه، تکیه و مرکز مذهبی از تسهیلات ارائه شده در سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب بهره‌مند می شوند.

عبادالله رمضانی در گفت و گو با ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب» با اشاره به برنامه های شهرداری تهران به مناسبت ماه محرم و صفر گفت: پیش بینی برنامه‌های ورود به ماه محرم با محوریت برگزاری نمایشگاه عطرسیب با حضور مساجد، هیات های مذهبی مستمر، هیات های مذهبی موردی، هیات های مذهبی دانشجویی و دانش آموزی شهر تهران از ۱۰ روز قبل از ماه محرم صورت پذیرفته و در روزهای منتهی به آغاز دهه اول محرم تا پایان ماه صفر برنامه‌های دیگری مانند فضاسازی شهری اجرا خواهد شد.
 
رئیس ستاد «عطر سیب» اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب از ۱۲ تا ۲۲ مهرماه به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بوستان ولایت برگزار می‌شود که در این دوره شرکت هاتف شهر وابسته به سازمان فرهنگی هنری به عنوان پیمانکار مجری، عهده دار برگزاری نمایشگاه زیر نظر ستاد مدیریت نمایشگاه است.
 
وی با اشاره به همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف برای برگزاری این نمایشگاه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بانک شهر، سازمان زیباسازی شهرداری تهران، بوستان بزرگ ولایت، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار برخی از سازمان‌ها، موسسات و واحدهای مشارکت کننده در برگزاری سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب هستند.
 
به گفته رمضانی، این نمایشگاه با برپایی ۱۲ سالن شامل ۷ سالن عرضه اقلام مورد مصرف مراجعه کنندگان و بخش‌های پذیرش و فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم امسال ۳۵۰۰ مسجد و حسینیه، ۱۱ هزار هیات مستمر و موردی، ۲۰۰۰ هیات دانشجویی، ۳۵۴ سرای محله و ۵۰۰۰ تکیه و مرکز مذهبی از تسهیلات ارائه شده در نمایشگاه عطر سیب بهره‌مند شوند.
 
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری شامل برپایی حسینیه شهدای کربلا، اجرای نمایش تعزیه و شبیه خوانی، نواختن دمام و سنج، حضور هنرمندان نقاش و خطاط و تولید اثر در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، برپایی خیمه‌گاه فرهنگی عاشوراییان، غرفه عفاف و حجاب و نمایشگاه فرهنگی الفبای فرهنگ با محوریت بیانات رهبر انقلاب اسلامی بخشی از برنامه‌های بخش فرهنگی نمایشگاه هستند.
 
سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب که با حضور شهردار تهران افتتاح شد، از ١٢ تا ٢٢ مهر ماه ١٣٩۴ از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل بوستان بزرگ ولایت با حضور طیف گسترده ای از تولید کنندگان و توزیع کنندگان اصلی در زیر گروه‌های اقلام فرهنگی و تبلیغی، مواد غذایی، محصولات برقی و الکترونیکی، تجهیزات صوتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای مورد نیاز هیأت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و کانون‌های مذهبی برپا شده و حضور عموم مردم در این نمایشگاه، آزاد است. این نمایشگاه هرروزه از ساعت ۹ الی ۱۹ آماده پذیرایی و ارائه خدمات به هیئات‌ مذهبی اعم از هیأت‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و محلات خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار