کد خبر: 742054
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
نماینده ولی فقیه در سپاه ملارد:
نماینده ولی فقیه در سپاه ملارد گفت: دفاع مقدس گنجینه ای تمام عیار بوده و ترویج و نشر فرهنگ ایثار و مقاومت وظیفه ای است که هر کس به فراخور توانایی و موقعیت خود باید به آن همت گمارد.

حجت الاسلام رضا علی متهور ملکی در نشست خبری هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و اقتدار، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، ایثار و جانفشانی های جوانان مومن و انقلابی این مرز وبوم در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود:۳۶ کشور بصورت مستقیم و  غیر مستقیم در این جنگ از رژیم بعث علیه نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می کردند و مردم ایران با بخش قابل توجهی از دنیا مقابله می کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ملارد عنوان کرد: جنگ فی نفسه خوب نیست و خانمان سوز است اما دفاع از خاک، وطن، ارزش ها و آرمان های مکتب رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار، مقدس و ستودنی است.

حجت الاسلام ملکی گفت: اقتدار امروز این کشور مرهون دفاع مقدس است و جنگ به ما آموخت تنها راه مقابله با مستکبران عالم، مقاومت و مبارزه است.

وی افزود: در مقطع کنونی جنگ از فاز نظامی به فاز فرهنگی تغییر یافته و در چنین شرایطی وظیفه فعالان فرهنگی، بسیار خطیر و حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ملارد عنوان کرد: امروز برخی در کشور، خواسته یا ناخواسته در حال کمک به اهداف آمریکا هستند و عده ای که به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکا هستند، بدانند که جوانان انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران، چنین اجازه ای به شیطان بزرگ نخواهند داد و آمریکا خواب تسلط و نفوذ در این کشور را به گور خواهد برد.

ملکی گفت: دفاع مقدس گنجینه ای تمام عیار است و ترویج و نشر فرهنگ ایثار و مقاومت وظیفه ای است که هر کس به فراخور توانایی و موقعیت خود باید به آن همت گمارد.

وی افزود: در شهرستان ملارد نیز این امر خطیر باید با جدیت دنبال شود و جای تاسف است درشهری که به شهدا و سرداران رشیدی همچون طهرانی مقدم مزین شده، یک عکس از شهدا دراین منطقه مشاهده نمی شود.

ملکی گفت:حمایت و تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه شورای شهر، شهرداری و دیگر دستگاه های فعال در این شهرستان است و باید برای پاسداشت از زحمات و ایثارگری های این عزیزان در آن شرایط خطیر و حساس، نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ملارد عنوان کرد: ضرورت مطالبه گری هر چه بیشتر نخبگان بسیجی احساس می شود و باید با عزمی مضاعف برای حفظ آرمان ها و ارزشهای انقلابی تلاش کرد.

ملکی گفت: برنامه های فرهنگی متعددی در این شهرستان طراحی و درهفته دفاع مقدس نیز برنامه های متنوع بسیاری پیش بینی شده که اجرایی می شود.

وی افزود: برگزاری بیش از ۳۰ نشست سیاسی در مدارس، مساجد و... با موضوع  خطرات نفوذ آمریکا، برپایی جلسات حلقه های صالحین، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری نمایشگاه هایی با موضوع دفاع مقدس از نمونه طرح هایی است که به تدریج اجرایی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار