کد خبر: 729201
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
دفتر زندگي 9مرد كه در جريان پرونده‌هاي جداگانه مرتكب قتل شده بودند سحرگاه ديروز با كشيدن طناب دار بسته شد.
به گزارش خبرنگار ما‌،  سحرگاه ديروز 10 مرد متهم به قتل كه در پرونده‌هاي جداگانه مرتكب قتل عمد شده بودند در زندان رجايي شهر پاي چوبه دار رفتند و به غير از يك نفر كه موفق شد از اولياي دم مهلت بگيرد 9 متهم ديگر قصاص شدند.
مرد 47 ساله‌اي كه از پاي چوبه دار به سلول زندان برگشت شايان نام دارد. متهم اول تيرماه سال 1387 مرد 80 ساله‌اي به نام ستار را در خانه‌اش با ضربات ميله آهني به قتل رساند و بعد اموال با ارزش او را سرقت كرد. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت با مقتول در زندان آشنا شده و روز حادثه با نقشه سرقت به خانه وي رفته است.

 قتل 2 دوست به خاطر فروش مواد مخدر
نخستين متهمي كه صبح ديروز قصاص شد مرد 43 ساله‌اي به نام سهراب بود كه در  مدت چهار ماه در سال 86 مرتكب دو قتل شد. روز 28 تيرماه مأموران پليس در كردان كرج جسد مرد 25 ساله‌اي به نام شهروز را كشف كردند كه با ضربات جسم سختي به سرش به قتل رسيده بود. تحقيقات نشان داد وي به خاطر فروش مواد مخدر با مردي به نام سهراب اختلاف داشته است. سهراب بعد از اينكه دستگير شد به قتل شهروز اعتراف كرد. وي گفت: 12 ميليون تومان از مقتول بابت فروش مواد مخدر طلب داشتم. روز حادثه او را به خانه‌ام دعوت كردم، با هم درگير شديم كه با ميله آهني او را كشتم. متهم در جريان تحقيقات به قتل مرد 30 ساله ديگري به نام اميد اعتراف كرد و گفت: من به خاطر فروش مواد مخدر از اميد طلب داشتم كه به خاطر همين موضوع در نخستين روز سال 86 با هم درگير شديم كه در جريان آن مقتول را با شليك گلوله به سرش به قتل رساندم و خودرواش را سرقت كردم.

    قتل مرد كارخانه‌دار به خاطر سرقت
روز 14 بهمن سال 91 جسد مرد كارخانه داري در كارخانه‌اش حوالي تهران كشف شد. بررسي‌‌ها نشان داد وي با پسر جواني به نام سيروس به خاطر سرقت تعدادي شمش فولاد اختلاف داشته است. وقتي سيروس دستگير شد به قتل مرد كارخانه دار اعتراف كرد و گفت: مقتول مدعي بود من شمش‌هاي فولادي كارخانه‌اش را سرقت كرده ام. روز حادثه به كارخانه‌اش رفتم تا با هم حرف بزنيم كه درگير شديم و من با ميله آهني چند ضربه به سرش زدم و از محل گريختم.

 قتل در استوديو ي فيلمبرداري
متهم اين پرونده مرد 50 ساله‌اي به نام ميثم است. وي كه تهيه كننده فيلم بود روز دوم آذر ماه سال 91 يكي از همكارانش به نام حميد 39 ساله را در مؤسسه فيلمبرداري در ميدان انقلاب به قتل رساند و جسدش را در حوالي كرج رها كرد. وي بعد از دستگيري مدعي شد: من قصد ازدواج با يكي از كارمندان مؤسسه را داشتم اما مقتول مانع ازدواج ما شد. به همين خاطر او را به قتل رساندم.

 قتل با انگيزه سرقت خودرو
روز 13 دي ماه سال 86 مأموران پليس بومهن جسد مرد ناشناسي را در داخل دره‌اي كشف كردند. تحقيقات نشان داد مقتول 52 ساله حميد نام دارد كه بعد از قتل خودروي نيسانش به سرقت رفته است. چند روز بعد از حادثه مأموران پليس مردي به نام اسد را كه با خودروي مقتول رانندگي مي‌كرد دستگير كردند. متهم در بازجويي‌ها به قتل صاحب خودرو اعتراف كرد. وي گفت: روز هشتم دي ماه مقتول را به بهانه بار به منطقه بومهن كشاندم و بعد از اينكه او را به قتل رساندم خودرواش را سرقت كردم تا اينكه چند روز بعد قصد داشتم خودرو را به شهرستاني ببرم و بفروشم كه مأموران مرا دستگير كردند.

 قتل پسر خاله به خاطر ورق‌بازي
روز 28 دي ماه 91 مأموران كلانتري 115 رازي در جريان درگيري خونيني دريكي از خيابان‌هاي اطراف كلانتري قرار گرفتند. نخستين تحقيقات در محل حادثه نشان داد لحظاتي قبل دو پسرخاله به نام‌هاي بهمن 28 ساله و سعيد 30 ساله درگيري خونيني را رقم زده‌اند كه در جريان آن سعيد با ضربات چاقو به قتل رسيده است. بهمن پس از دستگيري به قتل اعتراف كرد و گفت: چند روز قبل از حادثه هنگام ورق‌بازي با پسر خاله‌ام درگير شدم. روز حادثه دوباره او با چاقو به من حمله كرد كه من آن را از دستش گرفتم و چند ضربه به بدنش زدم.

   قتل در خانه شيشه‌اي
متهم اين پرونده مرد 35 ساله‌اي به نام بهرام است. وي روز 10 بهمن ماه سال 89 يكي از دوستانش به نام پژمان را در شهرستان شهريار هنگام مصرف مواد مخدر به قتل رساند. متهم بعد از دستگيري با اقرار به قتل گفت: من و مقتول هر دو معتاد بوديم. روز حادثه به خانه‌اش رفتم و بعد از اينكه مواد مصرف كرديم از او خواستم تا سند خانه‌اش را براي وثيقه گذاشتن يكي از بستگانم به من امانت بدهد اما او قبول نكرد، به همين خاطر با هم درگير شديم و با كلنگ وي را كشتم. پس از اين خودرواش را سرقت كردم و موضوع را به برادرم اطلاع دادم.

 قتل 2 زن سالمند با انگيزه سرقت
شامگاه 13 مهرماه سال 84 مأموران پليس شهرستان بومهن در جريان قتل زن 70 ساله‌اي به نام پروانه در مغازه‌اش قرار گرفتند. بررسي‌ها نشان داد قاتل بعد از قتل، طلا‌ها و اموال مقتول را سرقت كرده است. در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت مأموران پليس در تاريخ 15 خردادماه سال 85 در جريان قتل زن 74 ساله‌اي در خانه‌اش قرار گرفتند كه بررسي‌ها نشان داد عامل اين حادثه هم بعد از قتل، اموال با ارزش مقتول را سرقت كرده است. سرانجام مأموران در بررسي‌ها به ردپاي مرد معتادي به نام تيمور رسيدند. متهم بعد از دستگيري به قتل دو زن سالخورده با انگيزه سرقت اعتراف كرد.

‌قتل دوست به خاطر سرقت اموال
متهم اين پرونده مرد 35 ساله‌اي به نام رشيد است كه يكي از دوستانش را به خاطر سرقت پول‌هايش به قتل رساند و جسدش را حوالي جاده ساوه به آتش كشيد. متهم بعد از دستگيري گفت: روز 11 تيرماه سال 86 من و برادرم و مقتول از شهرستان گلپايگان با خودروي برادرم عازم تهران شديم. مقتول گفت قصد خريد كاميون دارد و پول زيادي با خودش آورده است، به همين دليل وسوسه شدم و در ميانه راه او را كشتم و پول‌هايش را سرقت كرديم.

‌ 2 نفر   ر ا  به قتل ر ساندم
 آخرين قاتلي كه سحرگاه ديروز مجازات شد ايوب نام داشت. روز 17آذر ماه سال 84 مأموران پليس جسد مرد جواني به نام شاهرخ را در جاده چالوس كشف كردند. مأموران در تحقيقات به مرد 52 ساله‌اي به نام ايوب مشكوك شدند كه روز حادثه با مقتول بوده است. ايوب بعد از دستگيري به قتل شاهرخ اعتراف كرد و مدعي شد او براي دخترش مزاحمت ايجاد كرده است. متهم در بازجويي‌هاي بعدي به قتل مرد 47 ساله‌اي به نام رحمان اعتراف كرد و گفت كه در سال 77 رحمان را به خاطر اختلاف مالي به قتل رسانده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار