کد خبر: 728068
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:
در حال حاضر 81 درصد خانوارهای روستایی تنکابن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از گازرسانی به هشت روستای تنکابن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر 81 درصد خانوارهای روستایی تنکابن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که با گازدار شدن این هشت روستا ضریب نفوذ گاز روستاهای تنکابن به 87 درصد خواهد رسید .

 "محمد اسماعیل ابراهیم زاده" افزود: با گازرسانی به این هشت روستا، یکهزار و 665 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند که 6 درصد جمعیت خانوار روستایی شهرستان را شامل می شود .

وی حجم دو پیمان مذکور را 54 کیلومتر برشمرد و با اشاره به اعتبار 60 میلیارد ریالی مورد نیاز برای گازرسانی به هشت روستای تنکابن، گفت: در حال حاضر دو پیمانکار در این پروژه در حال فعالیت هستند و تاکنون 57 کیلومتر از کار اجرایی، انجام شده است.

ابراهیم زاده یادآور شد: پروژه گازرسانی به 6 روستای دیگر تنکابن نیز در دست طراحی است که عملیات اجرایی آن تا پایان سال 94 آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به 66 روستای دیگر شهرستان تنکابن نیز در قالب اعتبارات بند "ق" در دست بررسی می باشد .

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در ادامه با اشاره به این مطلب که پروژه گازرسانی به 9 روستا با جمعیت 500 خانوار نیز در شهرستان رامسر در دست اجرا می باشد، حجم پروژه ذکر شده را 37 کیلومتر عنوان کرد و گفت: تاکنون 32 کیلومتر شبکه گذاری در این بخش انجام شده و پنج کیلومتر از حجم شبکه گذاری باقیمانده در حال انجام می باشد.

ابراهیم زاده ارزش ریالی این پروژه را 60 میلیارد ریال دانست و تاکید کرد: با گازدار شدن این 9 روستا، ضریب نفوذ روستای گازدار در رامسر به 76 درصد خواهد رسید .

وی در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: حماسه ای دیگر در توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان مازندران در حال خلق شدن است و پیمانکاران حوزه گاز برای گازرسانی به شهرها و روستاهای باقیمانده استان مازندران بسیج شده اند .

ابراهیم زاده تاکید کرد: در انجام پروژه های گازرسانی ، کیفیت ، دقت و سرعت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ان شاء ا... پروژه های مذکور در موقع مقرر به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر