کد خبر: 724574
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲
فرمانده انتظامي استان اصفهان:
فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: امروز به جرأت مي‌توان گفت كه بيش از 80 درصد از ماموريت‌هاي نيروي انتظامي، مسايل اجتماعي هستند و نقش معاونت اجتماعي ناجا در اين ماموريت‌ها بي بديل است.

سردار عبدالرضا آقاخاني به نقش به‌سزاي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي در معرفي جايگاه اجتماعي نيروي انتظامي در جامعه اشاره كرد و از معاونت اجتماعي به عنوان ديدبان و بلندگوي نيروي انتظامي ياد كرد .

وی اظهارداشت: با مديريت و هدايت خوب و تلاش كارشناسان اين معاونت، سال گذشته توانستيم از امنيتي شدن بسياري از مسايل اجتماعي استان جلوگيري كنيم.
فرمانده انتظامي استان اصفهان يكي از برنامه‌هاي دشمن در جنگ نرم عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي را بهره برداري از مسايل اجتماعي و تبديل آنها به معضلات امنيتي عنوان كرد و افزود: خوشبختانه نيروي انتظامي با رويكرد اجتماعي و فرهنگي در بيشتر ماموريت هاي خود توانسته است نقشه هاي دشمن را به خوبي نقش برآب كند.
سردار آقاخاني نقش معاونت اجتماعي پليس استان در موضوعات مهمي همچون حادثه اسيدپاشي، حادثه گلپايگان و حوادث مهم ديگر را بي نظير توصيف كرد و گفت: انصافاً اين معاونت در سال 93 در تمام صحنه ها همپاي واحدهاي ماموريتي و پليس هاي تخصصي بوده و در برخي مواقع نيز حتي جلوتر از اين واحدها عمل مي كرد.
فرمانده انتظامي استان در خصوص برنامه ويژه اين فرماندهي براي تقويت رويكرد اجتماعي پليس، سال 94 را سال پيوند معاونت اجتماعي پليس استان با مراكز علمي و پژوهشي عنوان كرد و اظهار داشت: تشكيل اتاق هاي فكر تحقيقاتي و پژوهشي با حضور اساتيد دانشگاه و اصحاب رسانه ها و صاحب نظران در مسايل اجتماعي از مهمترين كاري است كه بايد در اين معاونت انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار