کد خبر: 719690
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
دولت در حال تصميم گيري؛
طبق روال هر ماه بايد دو روز قبل سهميه بنزين خودروهاي شخصي در کارت سوخت ها شارژ مي شد اما اين اتفاق نيفتاد.

به گزارش سرويس اقتصادي فرجام، دو روز قبل هر خودروي عمومي که به اميد شارژ شدن سهميه بنزين وارد جايگاه مي شد با يک مشکل روبه رو بود و آن صفر بودن سهميه بنزين خرداد بود.

این در حالي است که سهميه بنزين خرداد ماه تمام خودروهاي عمومي و وانت بار در موعد مقرر و در ساعت 24 روز پنجشنبه به كارت هاي سوخت واريز شده است.

 سخنگوي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي گفته: واريز سهميه سوخت خردادماه خودروهاي سواري شخصي و موتورسيكلت ها در مرحله تصميم گيري است و پس از ابلاغ به شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي در خصوص آن اطلاع رساني خواهد شد.

عربعلي تصريح کرد: مشكل فني در واريز سهميه سوخت خودروها وجود نداشته است و منتظر تصميم نهادهاي دولتي ذيربط هستيم

در ماه هاي گذشته - كارت سوخت خودروها در ابتداي هر ماه شارژ و سهميه بنزين به كارت هاي آنها واريز مي شد اما تاكنون سهميه خردادماه خودروهاي شخصي و موتورسيكلت ها شارژ نشده است قيمت حامل هاي انرژي در سال جديد هيچ افزايشي نداشته و به نرخ سال گذشته به فروش مي رسد

در حالي که مقامات وزارت نفت بارها تاكيد كرده اند كه تا پايان سال جاري تغييري در قيمت و ميزان سهميه خودروها ايجاد نخواهد شد اما با همه اين تفاسير به نظر ميرسد دولت در حال تصميم گيري براي آزادسازي قيمت بنزين است انتظار مي رود در شرايط اقتصادي فعلي دولت بهترين تصميم را بگيرد چون آزادسازي يکباره قيمت بنزين که منشاء بيشتر گراني ها عواقب بدي خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار