کد خبر: 719677
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
رئیس انجمن جایگاهداران سوخت از احتمال عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومان برای خودروهای شخصی در هفته جاری خبر داد و گفت: با عدم واریز سهمیه خردادماه، فروش بنزین جایگاه‌ها به شدت کاهش یافته است.
مهر: رئیس انجمن جایگاهداران سوخت از احتمال عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومان برای خودروهای شخصی در هفته جاری خبر داد و گفت: با عدم واریز سهمیه خردادماه، فروش بنزین جایگاه‌ها به شدت کاهش یافته است.

بیژن حاج محمدرضا درباره آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور پس از عدم واریز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها، گفت: در طول ۴۸ ساعت گذشته وضعیت عمومی جایگاه‌های سوخت و بنزین در استان‌های مختلف کشور آرام بوده و مورد خاصی گزارش نشده است.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور با اعلام اینکه در شرایط فعلی مردم می‌توانند از ذخیره بنزین ۷۰۰ تومانی موجود در کارت‌های سوخت بدون محدودیت استفاده کنند، تصریح کرد: علاوه بر این، سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای عمومی هم بدون تغییر همچون ماه‌های گذشته واریز شده است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به امکان عرضه بنزین آزاد و سوپر با قیمت ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ تومانی برای خودروهای شخصی در سطح جایگاه‌های سوخت کشور، بیان کرد: وزارت نفت و دولت می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های نرم افزاری سامانه هوشمند سوخت هرگونه تغییر در قیمت و یا سهمیه‌های بنزین خودروهای شخصی را در مدت دو ساعت اعمال کنند.

حاج محمدرضا، یکی از سناریوهای مصرف به منظور تغییر در سهمیه و قیمت بنزین را عرضه بنزین تک نرخی با قیمت ۱۰۰۰ تومانی عنوان کرد و افزود: بر این اساس، با حذف ادامه تخصیص سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی به خودروهای شخصی، سهمیه بنزین اختصاص نمی‌یابد و قیمت بنزین به صورت تک نرخی عرضه می‌شود.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت کشور با بیان اینکه عرضه تک نرخی بنزین منجر به کاهش چالش‌ها و مشکلات عرضه و توزیع این فرآورده نفتی در سطح کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ یک از مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران توضیحاتی درباره تغییرات جدید در عرضه قیمت بنزین به جایگاهداران سوخت اعلام نکرده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار