کد خبر: 708098
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش باعث افزایش توده عضلانی شده و کاهش وزن را ایجاد می‌کند.

دکتر نصیر دهقان، پزشک و پژوهشگر طب سنتی گفت:یک رژیم غذایی خوب از نظر سنتی این است که نه تنهاکالری‌های اضافی بدن را در حد تعادل کاهش می‌دهد بلکه فهرست غذایی مناسب را برای رژیم گیرنده فراهم می‌کند این چنین رژیمی شامل حرکات ورزشی و تغییرات در نحوه زندگی است.


یک رژیم صحیح نشان می‌دهدکه چگونه وزن مناسب خود را حفظ کنید بدون اینکه از لذت خوب غذا خوردن منع شوید.
 
وی افزود:یک رژیم مناسب باعث می‌شود در هر هفته به طور مرتب،کاهش وزن خیلی زیاد باشد زیرا کاهش وزن زیاد به معنی از دست دادن آب بدن بوده و الزاما به معنای چربی سوزی بدن نیست.
 
دکتر دهقان با اشاره به اینکه ورزش ممکن است موجب افزایش توده عضلانی شود تصریح کرد: اگر پس از آنکه با یک برنامه ورزشی ورزشی تطابق پیدا کرد و وزنشان کاهش نیافت نگران نباشید زیرا ورزش ممکن است موجب افزایش توده عضلانی شود که این افزایش اندازه حجم ماهیچه‌ها می‌تواند به صورت ثابت ماندن وزن یا حتی افزایش منحصر خود را نشان دهد پس رژیم غذایی و برنامه ورزشی را حفظ کنید و بعد از اینکه رشد ماهیچه‌ای به سطح پایدار رسید در نهایت کاهش چربی بدن آغاز خواهد شد.
 
این پزشک طب سنتی خاطر نشان کرد:بهترین رژیم  پیشنهادی شامل رژیم کم نمک، کم شیرینی و کم چربی همراه با کربوهیدرات متناسب با نیاز بدن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار