کد خبر: 707276
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
امیر‌عبداللهیان:
معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه گفت: آزادی دیپلمات آزاد شده ایرانی در یمن توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نشانه و برگ دیگری از اقتدار امنیتی و سیاسی ایران است.
جوان آنلاین: معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه گفت: آزادی دیپلمات آزاد شده ایرانی در یمن توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) نشانه و برگ دیگری از اقتدار امنیتی و سیاسی ایران است .

 حسین امیر عبدالهیان در بدو ورود نوراحمد نیکبخت دیپلمات آزاد شده ایرانی در یمن به ایران و در فرودگاه مهرآباد گفت: در ابتدای این حادثه کمیته ویژه ای در وزارت امور خارجه به دستور وزیر امور خارجه تشکیل شد و تمامی بخش های ذیربط ایران در این کمیته حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در نهایت تیم ویژه ای از وزارت اطلاعات در یک سلسله علمیات پیچیده و دشوار و در یک منطقه بسیار خاص و در بخشی از کشور یمن موفق شدند مقتدرانه نوراحمد نیکبخت را از چنگال تروریست ها آزاد کند.

امیر عبداللهیان افزود: این موفقیت را خدمت رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و همه ملت ایران و عزیزان گمنامی که تلاش های ارزشمندی را برای آفریدن این لحظات شیرین ایجاد کردند، تبریک می گویم.

وی افزود: خدا را شاکریم که در ایامی که به حضرت زهرا(س) تعلق دارد با تلاش های سربازان گمنام در وزارت اطلاعات شاهد برگ دیگری از اقتدار امنیتی و سیاسی ایران هستیم.

نور احمد نیکبخت دیپلمات ایرانی آزاد شده در یمن نیز در فرودگاه مهرآباد گفت: من در حین انجام وظیفه دیپلماتیک در صنعا از خانه عازم محل کار بودم که ربوده شدم.

وی افزود: از دوستانی که در وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه زحمت کشیدند تشکر می کنم .

وی همچنین از رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و وزیر امور خارجه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار