کد خبر: 706535
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان خبرداد:
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت:70 میلیون دلار کالا در سال جاری از لرستان صادر شده است.
بهروج

 قدرت الله ولدی در کارگروه توسعه صادرات استان افزود : 315 هزارتن کالا به ارزش 70 میلیون دلار در سالجاری از این استان صادر شده است .

وی با اشاره به اینکه این میزان صادرات در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد داشته است ،اظهار کرد : این در حالی است که در سال گذشته 270 هزار تن و به ارزش 54 میلیون دلار کالا از استان صادر شده است .

وی تصریح کرد :صادرات پتروشیمی ،دام زنده ،سیمان ،ارد ،داروهای انسانی و دامی به میزان صادرات استان در سالجاری افزوده شده است .

ولدی گفت : در این راستا میزان صادرات در بخش صنعت به لحاظ ارزشی 70 درصد ،در بخش کشاورزی 22 درصد و در بخش بازرگانی افزایش داشته است .

وی افزود : این میزان صادرات به لحاظ میزان وزن در بخش صنعت 82 درصد ،کشاورزی 16 درصد و بازرگانی دو درصد افزایش داشته است .

وی اظهار کرد : مم ترین کالاهای صادراتی لرستان در سالجاری داروهای انسانی و دامی ،محصولات کشاورزی ،سنگ ساختمانی ،محصولات لبنی ،ظروف تفلونی و شیشه ای ،روغن موتور بوده است .

وی تصریح کرد :در این راست عراق ،افغانستان ،ترکیه ،یمن ،مالزی ،آذربایجان ،قرقیزستان ،هندوستان ،ارمنستان ،کویت ،قطر ،امارات ،هلند ،تاجیکستان ،گرجستان ،ارمنستان و پاکستان کشورهای هدف بوده است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار