کد خبر: 702998
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سمنان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اثرات فرهنگی یاد و نام شهدا امروز شگفتی‌آفرین بوده و راهکار مقابله با جنگ نرم و تهدید نرم دشمنان، برگزاری اجلاسیه شهداست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود شکری در بازدید از دبیرخانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود و در جمع اعضای دبیرخانه اجلاسیه و فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به‌خصوص شهدای عملیات والفجر 8 و بهمن 57 اظهار کرد: امیدواریم خدا توفیق حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا را به ما بدهد؛ چراکه حرکت در مسیر زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا حرکت بسیار بزرگی است.

وی افزود: راهکار مقابله با جنگ نرم و تهدید نرم دشمنان، برگزاری همین اجلاسیه شهداست و شهدا یک روز جسم و جانشان به کمک انقلاب آمد و امروز نام و یاد وصیت‌نامه و جلسه شهدا اثر فرهنگی تا مدت‌ها در جامعه باقی می‌گذارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: شهرستان شاهرود با مردم ولایتمدار و مؤمن و قریب به هزار شهید جای تقدیر و تشکر دارد که این کار عظیم در آن برگزار شده؛ چراکه این فعالیت، بزرگ و سخت است.

وی تصریح کرد: کارهای بر اساس حق و حقیقت و اخلاص و مسئولیت نتیجه خوب خواهد داد و جنس کار، خدایی و نورانی و تأثیرگذار با کمک شهدا خواهد بود.

شکری با بیان اینکه روح شهدا همیشه حاضر و ناظر برنامه‌هاست، اظهار کرد: در خطه عالم‌خیز معلمان اخلاق باید تا مدت‌ها فضای فرهنگی اجلاسیه باشد و بتوان از آن بهره‌مند شد و باید در تراز شهدا کار انجام داد که البته بسیار سخت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: همه امکانات و مسئولان شهرستان شاهرود باید با احساس تکلیف و وظیفه در این کار حاضر شوند تا بتوان از این سفره بهره‌ها برد و بستر مناسب فرهنگی در شهر ایجاد و آثار شهدا خرجی این اجلاسیه باشد.

در این جلسه، مسئول دبیرخانه اجلاسیه شهدا و فرمانده سپاه شاهرود به ارائه گزارشی از برنامه‌های پیشنهادی و پیش‌بینی‌شده در خصوص برگزاری اجلاسیه شهدا پرداختند.

خاطرنشان می‌شود؛ اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اول، دوم و سوم اردیبهشت‌ ماه سال 1394 برگزار می‌شود و برنامه‌های اجلاسیه از 20 فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار