کد خبر: 702954
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان:
مدیرحوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: مدارس علمیه خواهران لرستان از 25 بهمن ماه جاری آماده پذیرش طلبه جدیدالورود در سال تحصیلی جدید هستند.
بهروج
حجت الاسلام سید نواب حسنی، مدیرحوزه های علمیه خواهران استان لرستان، صبح امروز، در ستاد اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه خواهران لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، گفت: مدارس علمیه خواهران لرستان آماده پذیرش طلبه جدیدالورود هستند.
 وی با بیان این که پذیرش طلاب در حوزه های علمیه خواهران استان لرستان از25 بهمن ماه جاری آغاز می شود، افزود: متقاضیان ورود به حوزه های علمیه می توانند تا 10 اسفندماه سال جاری اقدام کنند.
 حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان در سال تحصیلی جدید در مقاطع سیکل، سطح دو و سطح سه پذیرش دارد.
 وی با بیان این که نام نویسی از متقاضيان ورود به حوزه‌هاي علميه خواهران به صورت اينترنتي انجام می پذیرد، عنوان داشت: متقاضيان با مراجعه به پايگاه اينترنتي  www.whc.ir  می توانند نسبت به نام نویسی خویش اقدام کنند.
 مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به مراحل پذیرش طلاب تصریح کرد: متقاضیان با مراجعه به سایت و دريافت دفترچه راهنماي پذيرش را دریافت و با خرید کارت اینترنتی نام نویسی کنند.
وی یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون و اعلام نتایج پذیرفته شدگان نیز از طریق اینترنت و سامانه حوزه علمیه خواهران انجام می شود.
 حجت الاسلام حسنی مکانیزه شدن پذیرش طلاب جدیدالورود، کم کردن هزینه های نام نویسی، کم شدن بار نام نویسی از دوش مدارس علمیه را از مزایای نام نویسی اینترنتی مدارس علمیه بیان کرد.
 مدیرحوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که ظرفیت پذیرش طلبه در مدارس علمیه براساس ظرفیت و امکانات موجود اعلام می شود، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به پذیرش طلبه به صورت نیمه وقت و پاره وقت توجه داشته باشند.
 وی در ادامه با اشاره به شرایط سنی در راستای پذیرش طلبه بیان داشت: پذیرش طلاب در مقطع سیکل به صورت نیمه وقت و پاره وقت نیز انجام می شود.
 حجت الاسلام حسنی با اشاره به درخواست مدرسه علمیه بروجرد در راستای پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید افزود: با درخواست این مدرسه علمیه با توجه به شرایط و ظرفیت مدرسه موافقت شده است.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: پذیرش طلبه در مقطع تحصیلی سطح سه نیز در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد صورت می گیرد.
 
مدیرحوزه های علمیه خواهران لرستان با تأکید بر تشکیل ستاد تبلیغات و فعالیت مدارس علمیه خواهران استان در راستای اطلاع رسانی جهت پذیرش طلبه بیان داشت: در این راستا باید از ظرفیت طلاب، اساتید، مدیران و معاونان مدارس به خوبی بهره گرفت.
 وی یادآور شد: در راستای اطلاع رسانی در جهت پذیرش طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان از ظرفیت مساجد، خبرگزاری ها، نشریات،و صدا و سیمای مرکز استان نیز باید بهره گرفت.
 حجت الاسلام حسنی در ادامه با بیان این که ائمه جمعه در این راستا ظرفیت بسیار خوبی هستند، افزود: دیدار با ائمه جمعه استان لرستان در جهت اطلاع رسانی پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان در این ایام در دستور کار مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قرار دارد.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار